Fireblade Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Har hatt uregelmessige rier siden i dag tidlig og hatt en bomtur til jordmor der det fortsatt ikke var åpning. Nå har riene tatt seg opp igjen og er så vonde at jeg ikke klarer la være å jamre når de kommer. Tror jeg skal ringe jordmor igjen, men har ikke lyst på en ny bomtur. Herregud, skulle ikke tro jeg var 5. gangsfødene.... Har foresten ombestemt meg også, men det hjelper liksom ikke.. uff gleder meg til det er over.
flypapir Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Ring jordmor du.. Og lykke til med fødselen!
camnat Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Måtte bare smile når jeg leste innlegget ditt. Sitter med samme følelse her også. Hadde bom tur til Jordmor på mandags kveld og jeg har forrtsatt kynner og rier som kommer og går og av og til så vondt at jeg må puste meg igjennom. Jeg har 12 dager igjen til termin og dette er også mitt 5 svangerskap men skulle ikke trodde det sånn som det holder på og hvor usikker jeg blir. Burde jo vite egentlig men denne her er så ulik alle de andre og jeg blir gal av det. Men håper du ikke får bom tur igjen. Lykke til bare ring jordmor
Fireblade Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2011 Ble ingen bomtur på meg i går. Hadde ikke før trykket på lagre på innlegget før riene tok seg opp. Var uregelmessige helt til jeg kom inn til jordmor og vips var gutten født en time og 8 minutter etter jeg kom inn på legevakten. Fikk heldigvis ambulanse til føden så jeg rakk å komme inn på fødestue:) ordentlig fødselhistorie kommer:)
Mrs. Zoidberg Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 Åjåj!! Gratulerer så masse! Gleder oss til fødselshistorie! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå