Gå til innhold

Dere med skolebarn. Ville dere sent med en slik niste?

Anbefalte innlegg

Nei sånn til daglig får de ikke det. Men ungene klager ofte fordi mange av klassekameratene har saft og nugatti hver dag, og det vil jo de også ha. Men det driter jeg i, jeg er mora deres så jeg bestemmer ;)

Men av og til får de med seg en kakerest, skillingsbolle, lefse eller noe godt å drikke. Det er det daglige som avgjør, ikke hva man har unntaksvis tenker jeg. Trenger ikke bli hysterisk heller.

Selv spiser jeg sunn mat på jobben, men hender jo jeg tar med meg noe godt, og det synest jeg barna må få lov til også.

Fortsetter under...

Ungen min er en skikkelig snåling som sier: Jeg liker ikke sjokolade, jeg. Hun vil ikke engang smake på kakao, er det mulig... Da hun gikk i bhg, forsøkte hun å overbevise de andre ungene om å helle kakaoen ut i snøen, he he..

Mitt inntrykk er at de fleste har sunne matpakker de aller fleste dagene, med noen utskeielser en gang i blant. Har ikke helt fått bestemt meg om jeg vil at skolen skal regulere dette, sikkert nettopp fordi dette er et ikke-tema for oss. Hvis behov for nugatti skulle melde seg etterhvert, syns jeg det er greit, men jeg kommer nok aldri til å godta kjeks eller kaker i matpakka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...