Erle85 Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Har begynt med utreding, siden vi ikke har lykkes med å bli gravid. Har prøvd siden april 2009. Sædprøven til mannen og min prøver så bra ut )) Nå har gyn. sendt henvisning til sykehuset, slik at de kan sjekke om egglederene mine kan være tette.. Men det kan ta litt tid :/ Fikk i mellomtiden pergotime som vi skal forsøke.. Noe som har erfaring med de? Litt godt å vite at alt er bra (så langt), selv om vi ikke har lykkes med å bli gravid..
Gjest Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Så bra at prøvene var fine! Håpar pergo gjer susen for dokke! Og om ikkje, så håpar eg du får vidare oppfølging uten så alt for mykje ventetid først:) Lykke til!!
tiemie Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Jeg har god erfaring med pergo, blitt gravid på pergo 3 ganger, men mistet 2 ganger da. Men har aldri blitt gravid uten pergo. Vi prøvde i 2,5 år før jeg fikk prøve pergo. Jeg har hatt lite bivirkninger av pergoen, litt hetetokter er det eneste, så det er ikke noe å grue seg til. Håper pergoen gir kroppen en ekstra dytt og at du blir gravid snart! Ønsker dere lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå