Gjest Kristin'83 Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Jeg skal få utført hysteroskopi i morgen. Har hatt 2 negative IVF nå på kun kort tid, og trenger en solskinnshistorie
lykkeliten1 Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Har ikke så mye å komme med men....men hva er hysteroskopi?
Gjest Kristin'83 Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Hei Ved hysteroskopi går man inn via skjeden og livmormunnen og ser inni livmoren. Man kan se hvordan slimhinnen ser ut, om det er muskelknuter, polypper, insnevringer der egglederne starter.
Tia79 - ♥prinsesse♥ 23.07.11 Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Hei, i Haugesund blir det, som jeg har forstått, utført rutinemessig på alle før 3.forsøk om de to andre har vært negative. Jeg hadde det før siste forsøk tidligere i høst. Da hadde jeg hatt to negative forsøk der eggene ikke hadde festet seg. D var en grei undersøkelse selv om det ikke akkurat er behagelig å få livmora pumpet opp med saltvann ) Uansett, hos meg så alt helt fint ut, og den eneste endringen som ble gjort på siste forsøk var at jeg fikk kort regime i stedet for langt. Om det var det som gjorde susen vet jeg ikke, men jeg full klaff ble det, og jeg har termin i juli ) Lykke til i morgen )
Gjest Kristin'83 Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Hei, og gratulerer så mye med graviditet!! Jeg hører også til Haugesund. Har hatt 2 negative ferskforsøk (fikk ingenting på frys). Hysteroskopi gikk kjempefint, og de fant ingenting hos meg heller. Forsøk nr 3 blir en repetisjon av forrige, men blir i tillegg satt på Klexane (blodfortynnende). Takker for svar, og ønsker deg lykke til videre i svangerskapet!
Endeligmamma<3 Skrevet 20. februar 2011 #6 Skrevet 20. februar 2011 Hei Jeg hører også til Haugesund og hadde som deg en hysteroskopi før 3. forsøk- alt så normalt ut. Siste forsøk gikk måneden etterpå med klexane og der satt spiren, har termin tidlig september Lykke til- håper du lykkes på dette forsøket! Klem
Tia79 - ♥prinsesse♥ 23.07.11 Skrevet 20. februar 2011 #7 Skrevet 20. februar 2011 Du må ha lykke til med forsøk nr. 3. Kjenner flere som har lyktes etter at de har fått klexane i tillegg. Du skal se at det er dette som gjør at egget/eggene klorer seg fast. De setter som regel inn to egg på siste forsøket om du har to som er bra eller brukbare. Det syns jeg var betryggende, følte sjansen økte da )
Gjest Kristin'83 Skrevet 20. februar 2011 #8 Skrevet 20. februar 2011 Ai ai, dette er musikk for mine ører Første gangen fikk jeg kun 1 egg som var brukende, og det var av redusert kvalitet. De andre egnet seg verken til innsett eller frys. Andre gangen fikk jeg også kun 1. Dette var en fint egg, men det ble likevel negativt. Håååper jeg får flere denne gangen. Vil ha minst 2, for jeg vil ha 2 tilbake!! Så da krysser jeg alt for forsøk nr 3 og Klexane! Gratulerer også til Lengter84 m/spire!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå