Gå til innhold

Noen her som har blitt gravide etter utført hysteroskopi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja etter 2 aborter så la legen min merke til ujevnheter inne i livmoren. Opererte på Ullevoll og ble gravid etterpå. Dog en tid etter fordi de satt inn spiral etter selve operasjonen så ikke ting skulle gro feil. Lykke til!!!

Jobber paa en klinikk for assistert befruktning, og JA, mange blir gravide etter det! Hysteroskopi er jo et vide begrep, saa det er jo veldig individuelt hva inngrepet innebaerer og "fikser" paa. Men det reparerer i allefall det som eventuelt forhindrer graviditet som har direkte med livmora aa gjoere. F.eks. polypper, sammenvoksninger, etc.. Saa snart det er fiksa paa, om det er det det staar om, er livmora frisk og klar for aa implantere et befrukta egg og holde det der i 9 mnd.

LYKKE TIL!!!!

Har også en venninne som utførte dette inngrepet, hun ble også gravid etterpå etter lang prøving. Jeg har forresten fått to barn etterpå, ikke noe problem å bli gravid og ingen aborter i mellom. Sammenvosningene mine var enten som følge av et akutt keisersnitt eller en utskrapning (etter MA), mest sannsynlig det siste trodde legene.

Hilsen meg over her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...