Gå til innhold

Miin tur til å freak out :p

Anbefalte innlegg

Miin første UL i morra og jeg er såååå spendt..

Lurer også på om hva som skjer der? Noen som kan forklare litt :)?

Er veldig glad i detaljer når jeg aldri har gjodt dette før :P Liker ikke å være "skremt" hehe :P

Vedder på en laaaaaaaaaang og søvnløs natt:p

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142916633-miin-tur-til-%C3%A5-freak-out-p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt er du på vei? :)

Jeg var på UL i uke 12, da fikk jeg innvendig UL (siden det er så tidlig) i tillegg til utvendig (vanlig) Fikk se en perfekt liten skapning der alt stod bra til så langt. 5 fingre/tær på hver hånd/fot, hjerne ferdig inndelt og et hjerte som banket :) En svært livlig krabat som ikke kunne ligge i ro i 2 sekunder :)

Ikke skummelt i det heletatt! Men gruegledet meg i forkant, mest fordi jeg håpet så sterkt at alt skulle være i orden :)

Lykke til!

Annonse

Så en nydelige ungen vår for føste gang i uke 17....alt som de kunne sjekke var i skjønneste orden, og vi kunne se babyen drikke å fylle magesekk og blære. Men enda var hjertet for lite å forstørre opp til å se tverrsnitt.... så vi er heldige å få ny UL i uke 21, da skal vi også få se om det lar seg gjøre å vite hva venter oss... enda en nydelig prins? eller en liten pike! :)

....velkommen uansett, bare at vi er så heldige å få et friskt barn til! :D

Lykke til i morgen....

Så gøy :) Skjønner at du er spent :o)

Det som skjer er at du (og din mann?) prater litt med jordmor, så ser dere på skjermen mens hun driver å måler og styrer :)

så prøver hun nok å se på kjønnet ;)

Jeg gledet meg masse til ul min, men den dagen var det både begravelse og ul .. Så ble masse følelser den dagen gitt :)

Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...