Gjest ♥venter på storken♥ Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Nå merker jeg at hormonene mine flyter fritt, i den stakkars kroppen min! Humøret mit går opp, ned, jeg blir sint, skuffa, trist, gråter en skvett osv osv. Jeg er helt på tuppa om dagen. Jeg har holdt meg hjemme fra jobb denne uka, for jeg har hatt MER ENN NOK med meg selv... Jeg var til legen i dag, og får nå begynne på 2 x 500mg metformin daglig. Så kanskje det hjelper. Skal måle blodsukkertet om 1 mnd. Og er det fortsatt bra, blir det 3 tabl daglig. Jeg begynte også å gråte en skvett hos legen. (hater at andre ser meg gråte.. unntatt sambo da) Og han sa at det var veldig vanlig at det var sånn etter lap. I går og i dag har jeg blødd litt igjen. Mer enn litt spotting. Men veldig uttynna på en måte. Håper jo på å få TR på besøk snart!!!! Venter å venter på at jeg skal inn til gyn om ca 1 mnd. Og i mellomtiden, er jeg livredd for at cystene kommer tilbake (( Måtte bare få ut litt frustrasjon, igjen... Beklager det!! Føler jeg har grått i hele dag, og aner ikke hvorfor!!!! Blir sprø. Her en dag klikka jeg på sambo, for at vi egentlig skulle ha suppe til middag. Men så hadde jeg ikke lyst på den lengre. Var på vei til å styrte ut døra, før han fikk litt fornuft i hodet mitt. Jeg merker jo selv at jeg overreagerer til de grader!! Hadde en krangel med ei dame i dag også. Hun stod feilparkert på vår parkeringsplass, og ville ikke flytte seg. Bare 2 sek.... Jada. Hvem klikke tror dere!??!!!!
lindynatt Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Jeg skjønner deg så godt, da alt dette med babylaging stod på, var jeg så sliten, lei og trøtt. Husker jeg ønsket meg inderlig å bli gravid til min fars 60 årsdag, den som ble gravid med nr 2, kjappere enn planlagt, var søsteren min. Men samtidig har du kanskje pms? Jeg har fått det etter jeg fikk regelmessige sykluser takket være osteopati og hvis jeg da er sulten i tillegg og noe skjærer seg, kan jeg finne på å fly i flint eller stor tute for den minste ting. Forrige uke begynte jeg nesten å grine hos en lege jeg var hos første gang fordi han hadde noen vennelige ord å si og fordi han skjønte hvor jeg strever med å være kasteball mellom leger uten å få hjelp mot den kroniske kvalmen/magesåret mitt. Men begynn med 1x 500mg metformin er du snill, ta det i et par uker før du øker dosen, man blir ofte kvalm av det og få gjerne diaree. Så det er lurt å lure det inne i kroppen med å begynner på en lav dosis for så å øke
Gjest ♥venter på storken♥ Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Tusen takk for svar!! Det er så godt å lese at jeg ikke er alene. Fordi om jeg ikke unner noen andre dette... Ja, det kan jo være pms. Veldig uvant i tilfelle Jeg har tatt 1 x 500mg i 1 mnd. Så jeg kan vel øke dosen nå?
lindynatt Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 hvis du er kvitt kvalme ol kan du øke dosen nå
Gjest ♥venter på storken♥ Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 Jeg har faktisk ikke merket noenting! Formen har vært helt strålende. Vil det si at jeg egentlig ikke har bruk for de? Hva tror du?
Gjest ♥venter på storken♥ Skrevet 17. februar 2011 #6 Skrevet 17. februar 2011 Helt utrolig!!! Er ganske sikker på at jeg har mensen nå... Har ikke murringer. Men blør mer enn spotting. Det er nok pms jeg har hatt da... Hjelpes, om det skal være slik hver mnd!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå