chicka_85. Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 vil det da si at barnet ikke kan snu mer på seg? var hos jordmor idag, er i uke 36 gleder meg!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Er du førstegangs? Tror ikke babyen velger å snu seg nå da siden du er såpass langt på vei. I mitt første svangerskap festet aldri hodet seg ordentlig og han kom som stjernekikker, håper ikke det er ditt tilfelle
chicka_85. Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2011 ja er førstegangs hun greide ikke å rikke så mye på baby når hun tok det grepet for å kjenne om hodet var festet. Symfysemålet hadde flatet litt ut også. Så det må jo være et godt tegn:)
MillaCamilla Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Min Babys hode var knapt festet første gang jeg var gravid, i uke 36. Baby snudde seg i seteleie i uke 37 og tilbake igjen to dager etterpå, så denne gangen tar jeg ingenting for gitt:-) Stort sett så holder de seg vel med hodet ned så sent. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå