Heklemamma Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Jentenavnet er klart, men guttenavn sliter vi litt mer med. Så tror nesten bare vi får vente til UL 30.03, for å se hva det blir, og deretter begynne å eventuelt "krangle" om navnet.
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Ja, det bestemte vi ganske fort. Ganske saa snart vi fikk vite vi nesten sikkert venta gutt i uke 12. Og det stemte det, saa naa heter han liksom det, og jeg forholder meg til fosteret med navn. Han skal hete Elliott, btw
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Vi har to guttenavn, det ene vi er enige om, det andre jeg kanskje skal prøve å få sambo til å vurdere. Jentenavn er vi usikre på, vi har 2 jentenavn som Veslefrøkna ikke fikk (vi hadde 3 alternativer), men jeg er usikker på om jeg fortsatt liker de... Vi er så immari fornøyde med navnet på Veslefrøkna, kort, greit, ikke på topp 40 Så det blir vanskelig å finne noe like bra til nestemann...
harefrøken83 Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 Jeg har hatt navnene klar siden før jeg ble gravid. Nå gjenstår det å se om navnet passer babyen
Mønki Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Har navnene klar:) Både til jente og gutt, vi skal nemlig ikke vite kjønn;)
Mrs. Bouquet Skrevet 16. februar 2011 #7 Skrevet 16. februar 2011 Å det hørtes deilig ut. VI har hatt store problemer med navn tidligere, og det blir ikke enklere etterhvert som vi tar de aktuelle i bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå