Maibaby:) Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 har vært hos kiropraktor idag pga vondt i korsryggen og bekken, og hun sa da at jeg hadde låsning i bekkenet.... andre som har/hatt dette?? hvor mange behandlinger trengte dere?? ble dere helt gode etterpå?? var heldigvis ikke bekkenløsning iallefall
Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Har ikke fått det i dette svangerskapet, enda iallefall :-) Bank i bordet! Men hadde det forrige gang, såååå vondt. Vanskelig å gå. Jeg gikk til en kjempeflink kiropraktor ca 4-5 ganger, da var det HELT borte Det kom tilbake etter at jeg hadde født, varte da et par uker for så å forsvinne av seg selv Ettersom jeg har hørt så er det lettere å gjøre noe med bekkenlåsning enn selve løsningen.
Gjest Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Jeg hadde veldig mild bekkenlåsning sist svangerskap. Fikk beskjed om å gå mest mulig for å "løse" opp. Gjerne i ulent terreng. Kjøpte meg en rimelig sånn trappemaskin? Eller heter det stepmaskin kanskje?! Gikk litt på den hver kveld og det hjalp veldig
Matildesnusk + lille ups Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Jeg var også til fysioterapeut i dag og fikk vite at jeg har ei svær låsning både i bekkenet og i ryggen. I morra skal jeg derfor til osteopat og knekke det opp. Gruver meg litt til det, men har håp om at det skal bli bedre. Aner ikke hvor mange behandlinger som kreves. Tror det kommer litt an på hvor "flink" jeg er til å holde bekkenet symmetrisk og stabilt i etterkant, slik at det ikke glir tilbake til den samme låsningen. Håper virkelig dette hjelper iallfall, og som du sier HI; glad det ikke er bekkenløsning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå