Mamsen<3 Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Vi skal i gang med vårt tredje ferskforsøk etter to misslykkede frys og deretter to mislykkede ferske forsøk. De tidligere gangen har vi gått på ny runde på neste mens (kort regime). Men nå merker jeg at jeg er litt sliten av all sprøytestikkinga og spenninga rundt det hele. På en måte vil jeg bare starte igjen for å bli ferdig med det, men kanskje det er lurt å hoppe over en mens.... Hvor fort har dere startet opp igjen??
shalin Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Vi har hatt 1 fersk og 2 frys,på de 2 fryseforsøkene gikk vi i gang så fort vi kunne,men denne gangen her så venter vi litt.Vi skal ha ferskforsøk denne gang( i mars) det blir på 3`dje mensen,ville la kroppen komme seg litt,og som du sier er det litt slitsomt denne prøvinga også:-(
MK73 Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Når du føler det slik synes jeg at du skal drøye det... Ta de signalene på alvor, både fra kropp og sinn. En måned fra eller til betyr absolutt ingenting! Det er tøft å ha forsøk annenhver måned slik dere har gjort. Jeg har alltid hatt lengre perioder mellom, ikke fordi jeg har planlagt det slik, men fordi det svært ofte har kommet andre faktorer i veien (sommer-, jule-, høst- og påskeferie har alle medført utsettelser for meg. I tillegg måtte jeg vente lenge etter de mislykkede svangerskapene, og har hatt laparoskopi etc som også medfører ekstra venting. Jeg ville anbefale en måneds ekstra ro nå (så sant det vil funke med kalenderen deres) og at dere prøver å ikke tenke på barneprosjektet og koser dere litt ekstra i den perioden. Den tiden kan også brukes til å preppe kroppen litt ekstra for svangeskapet som venter dere!
Mamsen<3 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2011 Takk for svar, en blir så lett stressa og vil liksom bare kjøre på ;-/ men det er sikkert ikke bra for kroppen... Vi skal nå gå på "medicus-kuren" nå før neste uttak, den kan vist kanskje muligens hvis en er heldig forbedre egg og sædkvaliteten. Så nå knasker vi antioksidanter, omega, sink og c-vitaminer. Sikkert lurt å få fylt opp lagrene godt med en ekstra pause...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå