Gå til innhold

det har vert innlegg her om steriliserte damer som blir gravide, men når det gjelder mannfolka da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aner ikke hvor stor risken er, men jeg vet om en som fikk en attpåklatt etter at mannen hadde sterilisert seg. Hun var ca6mnd på vei når hun fant det ut, for det var så utenkelig for dem at hun kunne være gravid.

Svogeren min er blitt til etter sterilisering, så han kom som et lite sjokk på svigerforeldrene mine. Han er skikkelig attpåklatt også.

Har også et vennepar som opplevde å bli gravide etter at mannen hadde sterilisert seg.

Vet om et par hvor det skjedde, men der hadde mannen hoppet over kontrollen han skulle på noen måneder etter steriliseringen så det kan ha vært deres egen skyld. For å være sikker på at inngrepet er vellykket skal jo mannen levere en sædprøve så de får sjekket at det virkelig ikke er noen levende sperm der, når han ikke gjorde det kan jo steriliseringen ha vært mislykket..

Jeg vet også om et par der det skjedde. Dama var 5 mnd på vei før hun oppdaget det, for de var så sikre på at det ikke kunne skje. Da mannen ringte klinikken hvor han steriliserte seg og klaget, fikk han til svar at sjansen for at han kunne bli pappa igjen etter steriliseringen var som å vinne i lotto....Så det kan skje!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...