bondekone med 2+1 GRAVID!!!!!! Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Har endelig vært å henta frem vogna, vogga stellebag og klærne etter de to første:))) Såååå artig:)))) Har gledet meg masse til å se over utstyret etter guttene som har vært pakket unna i 10 år, og faktisk så hadde jeg så god oversikt som jeg trodde;) Mangler bare stol til å ha ved kjøkkenbordet og stellebord og luer??? Ser ut til at stellebagen ikke har tålt mange år med lagring så der må jeg nok koste på meg en ny. Men ellers var det virkelig oppløftende å finne tak i de gode gamle tingene igjen:) Nå kan det ikke bli Juli fort nok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kos dere i ventetiden damer,den kommer aldri tilbake <3
Liaes Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Så koselig! Og bra at det meste fortsatt så bra ut!
bondekone med 2+1 GRAVID!!!!!! Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2011 Ja det var skikkelig koselig:) Jeg klarte jo ikke å vente lengre:P Men det er skikkelig greit så en vet hva en skal handle, greit å begynne i god tid så ikke alle pengene går ut på en gang:) Greit å spre det over lengre tid;)
Lillemy36 Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Heisann,ser at vi har barn som er omtrent like gamle med like stort hopp mellom de:-) Min nr 1 født i 96, nr 2 født i 2001 og neste i juli 11:-) Jeg har også mye utstyr intakt, men skal bevilge meg ny vogn selv om jeg har ei fra 1997 fra før. Stellebord må jeg og ha:-) morro og finne fram babyutstyret igjen:-))
bondekone med 2+1 GRAVID!!!!!! Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2011 vi kjøpte ny vogn til nr 2 for jeg trillet ihjel den vi kjøpte til førstemann, og den var bare pent brukt, men er man glad i å gå turer så blir det gjerne sånn:) ser vi har termin samme dag nå) Men jeg har ikke fått den korrigert på ul enda. Gleden over endelig å være gravid igjen var kjempestor,og guttene gleder seg til å bli storebrødre, men babyen kommer ikke fort nok;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå