Gå til innhold

Har henta frem....

bondekone med 2+1 GRAVID!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig vært å henta frem vogna, vogga stellebag og klærne etter de to første:)))

Såååå artig:)))) Har gledet meg masse til å se over utstyret etter guttene som har vært pakket unna i 10 år, og faktisk så hadde jeg så god oversikt som jeg trodde;) Mangler bare stol til å ha ved kjøkkenbordet og stellebord og luer???:) Ser ut til at stellebagen ikke har tålt mange år med lagring så der må jeg nok koste på meg en ny. Men ellers var det virkelig oppløftende å finne tak i de gode gamle tingene igjen:)

Nå kan det ikke bli Juli fort nok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kos dere i ventetiden damer,den kommer aldri tilbake <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig! Og bra at det meste fortsatt så bra ut! :)

Skrevet

Ja det var skikkelig koselig:) Jeg klarte jo ikke å vente lengre:P Men det er skikkelig greit så en vet hva en skal handle, greit å begynne i god tid så ikke alle pengene går ut på en gang:) Greit å spre det over lengre tid;)

Skrevet

Heisann,ser at vi har barn som er omtrent like gamle med like stort hopp mellom de:-) Min nr 1 født i 96, nr 2 født i 2001 og neste i juli 11:-)

Jeg har også mye utstyr intakt, men skal bevilge meg ny vogn selv om jeg har ei fra 1997 fra før. Stellebord må jeg og ha:-) morro og finne fram babyutstyret igjen:-))

Skrevet

vi kjøpte ny vogn til nr 2 for jeg trillet ihjel den vi kjøpte til førstemann, og den var bare pent brukt, men er man glad i å gå turer så blir det gjerne sånn:) ser vi har termin samme dag nå:)) Men jeg har ikke fått den korrigert på ul enda. Gleden over endelig å være gravid igjen var kjempestor,og guttene gleder seg til å bli storebrødre, men babyen kommer ikke fort nok;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...