stearin Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 og hun er nå snart 9,5 mnd gammel:) Hehe.. Flere med babyer som ikke har fått tenner tidlig? Synes de fleste babyer her inne får tenner i 4-6 mnd. Tror dere det er arvelig å få tenner sent? Både jeg og mine søsken var sent ute med tennene. Jeg fikk ikke før jeg var veldig nærme ett år, samme med min bror og søster. Min lillebror fikk ikke tann før tre dager før ettårsdagen.
Nynte Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Ikke tenner her ennå heller, men han er hvit i tannkjøttet nede altså! Han er 8.5 mnd. Både jeg og sambo fikk tenner sent, men rundt denne alderen han er i nå...så vi får se..
2010 Mammaen Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Ja, dette med tenner er arvelig, så det forklarer nok hvorfor din er litt sen. Jeg har også hørt om barn som ikke får tenner før ved 1 årsdagen, men de kommer de kommer :-)
Mamma til snart 2 søte små Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Min fikk faktisk sin første tann i går, 11 mnd gammel og både jeg og pappaen hans var sent ute
*LillaMeg* Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 Min fikk ikke tenner før han bikket 9mnd. Kom nesten på dagen..
bitthen Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Mini er 8 mnd og ingen tenner på gang her gitt! Greit å høre det er flere og ikke bare min som ikke har full tanngard innen 4 mnd
stearin Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2011 Okei, det er visst flere som har barn som er litt sen med tennene:) Ifølge min mor var det ikke noe slit med tennene når de kom så sent. Ingen av barna hennes har vært plaget med feber og voldsom kløe og sånt. Den bare kom frem uten problemer:) Og mamma har 4 barn forresten. Får håpe tennene til min jente kommer frem uten noe særlig skriking og slikt:)
gulterkult Skrevet 16. februar 2011 #9 Skrevet 16. februar 2011 HS mumlet noe om de som fikk tenner sent i dag , men jeg fikk det ikke helt med meg. Noe som at "det var værre når det kom sent!" men håper ikke det stemmer da. heier på det du sier over her, "mor på forskudd"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå