Kløna Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Hei, Jeg har vært så heldig og fått halsbetennelse Jeg er 9 uker på vei i dag, og sliter med febersmerter. Vet noen av dere hvordan det er å ta paracet nå, og om jeg får penicillin om jeg drar til legen?
hippimamma Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Hei,jeg er ca 6 uker på vei og skikkelig forkjølt fikk penicillin. Det var ikke skadelig for foster
Tre rosa kalver Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Har du over 39 i feber, må du ta paracet. Overoppheting er mer skadelig for fosteret enn paracet kan være. Går nok helt fint det. Du får kanskje antibiotika, for det finnes typer gravide kan ta. God bedring!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Jag låg sjuk med influensa, hög feber i 4 dagar förra veckan. Var hos läkaren på kontroll i måndags och hon sa att man fint kan ta dosen som står på paracet boksen utan att bekymra sig!
Kløna Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2011 Tusen takk for gode råd Jeg ringer legen i morgen om det ikke blir bedre til da. Jeg tar en paracet om det blir for ille. Det er jammen gøy å være syk i tillegg til alle symptomene under graviditet En kjenner at en lever!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå