hilde og gutta Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Mandag kveld så begynte lille Elias å skrike noe helt hjerteskjerende. Det gikk gjennom marg og ben.Han ville ikke spise eller sove,så vi var ganske fortvilte. Min mann skulle skifte bleie på gutten og oppdaget at penis og testikler var veldig opphovnet og hard.Elias skrek bare vi kom nær området. Tenkte da at her får vi dra på sykhus.Vi bor i stockholm så vi reiste til Astrid Lindgren barnsjukhus. Der fant de fort ut at det var lyskebråkk. Og etter mange timer på akutten,så bar det rett på opperasjonsbordet. Alt gikk bra med lille prinsen min,og etter en dag og en natt på barneavdeling så er vi hjemme igjen. Elias ligger nå å sover på sofaen og koser seg. Så jeg håper dette er siste gang vi er på sykehus,for det var utrolig ekkelt å se sin sønn ha så vondt.
Et lite nurk Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Huff, stakkars dere! Det må ha vært grusomt! Godt det gikk så bra med lillegutt!
kinaputten Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Føler med dere, ikke noe værre enn å se sine barn ha det vondt men kjempebra at han har det bra nå. God bedring videre til Elias
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Uff, for en opplevelse, godt det ikke var noe annet og at dere fant fort ut hva det var:) Min sønn er født prematur, og det er veldig vanlig at de får brokk. Han har et stort navlebrokk. Dette er ikke vondt og plager han ikke. Håper det går bort av seg selv, hvis ikke opererer de etter at han har blitt to år:) Gi lille gutten din en varm god bedrings klem fra oss:)
Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 Uff så fælt! Så godt at det gikk bra med lille Elias, og at dere reagerte raskt og dro til sykehuset Alt godt til dere videre!
pifi med tre nurk Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Sååå bra at alt gikk fint! Godt dere reagerte så fort! Det er forferdelig å se sine små ha vondt! Håper dere slipper flere sånne situasjoner!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå