Gå til innhold

Dere som jobber i barnehage, synesdere det er koselig å få f.eks. tegninger fra barna?

Anbefalte innlegg

Som de har laget spesielt til dere, hjemme?

Lurer på dette siden mine to sitter og tegner akkurat nå:-) De hadde så lyst og selfølgelig er det greit. Men lurer altså på om dette blir tatt i mot med glede eller likegyldighet?

Fortsetter under...

Veldig koselig å få, men jeg henger dem ikke opp hjemme. Hjemme har jeg nok av tegninger som mine egne barn har lagd så tengninger jeg får av ungene henger vi opp i barnehagen.

Men som sagt: Det er veldig koselig å få tegninger fra ungene :D

Jeg jobber ikke i bhg, men jeg håper og tror at alle de som gjør det tar imot slike gaver fra de små, og ihvertfall viser at de setter stor pris på det. Man er ikke likegyldig overnfor et barn, da bør man i så fall finne på noe annet å gjøre.

Hva man egentlig mener, og hva man gjør med tegningene er en helt annen sak.

Jeg har aakkurat tatt ned fra kjøleskapet et hjemmelaget kort jeg fikk av et barn i bhg. julen 2009. Hehe,synes det var så søtt =) Har også en perm der jeg samler på alle tegningene jeg får,skriver navn og alder på barnet på tegningen. Synes det er så koselig =)

Hi her.Takker for svar.

Jeg regner nå med at tegningene tilsynelatende blir mottatt med begeistring, men en annen ting er hva personalet virkelig tenker, Det er det jeg lurer på. Og selvfølgelig forventer jeg ikke at mine barns "kunstverk" skal henge på veggen hjemme hos dere. Haha.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...