Tuvabaluba Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Wæææ, lillegutt har begynt å skjære tenner etter at fortennene i overmunnen meldte sin ankomst. Flere? Noe å gjøre med? Grusomt å høre på, ikke er det vel så bra for tennene heller...
Gjest Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Sånn har det vært her og, så fort første tann oppe kom begynte hun å skjære tenner... Virkelig hater den lyden.. Prøvde med å klemme kinnene hennes når hun gjorde det, men da blei hu bare sint, og fortsatte like etterpå.. Så prøvde jeg å putte inn smokken eller en eller annen leke hun kunne sutte/bite på hver gang jeg oppdaget det, og det ser ut til å ha fungert.. Nå skjærer hun sjelden tenner, og nå holder det gjerne med å få oppmerksomheten hennes over på noe annet.. feks lage en morsom lyd, eller leke borte-titt tei..
pip pip Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Er nok sikkert bare en fase/periode de går gjennom. Tulla mi gjorde det samme og jeg var livredd for at hun skulle fortsette. Jeg har skjært tenner stort sett hele livet (ufrivillig) og hadde ikke lyst til at hun skule begynne med det samme. Men har ikke merket hun har gjort det nå i det siste
Tabitha Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 Skrekkelig lyd... men er jo litt stolt for at hun har en fortann på vei øverst også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå