Gå til innhold

Hvordan regnes dagpenger?

Anbefalte innlegg

Var student fram til juni 2010 og begynte rett i jobb etter siste eksamen, altså juni 2010. Kontrakten går ut 31.03.2011 og jeg har ikke fått ny kontrakt fordi min midlertidige stilling er gjort om til fast stilling og noen som har hatt midlertidig stilling lenger enn meg får den. Har så langt ikke fått annen jobb, men har masse søknader inne rundt omkring..så håper at det ordner seg før 1.april.

Men, hvordan regner de dagpenger? Har jo ikke hatt inntekt hele 2010..tar de kun ut i fra det jeg hadde i inntekt i hele 2010 eller fra siste mnd-inntekt? Går de etter hele 2010 så blir det jo ikke så mye jeg får.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142915491-hvordan-regnes-dagpenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har jo tjent 220 000 kr i 2010 ca. Så det blir 60 % av det ca? De tar ikke hensyn til at jeg har vært student da? Blir lite penger:( Har ikke sovet siden mandag omtrent for jeg skjønner ikke hvordan vi skal klare oss :( Må jo bare få en annen jobb snart!

De regne ut fra den inntekten som blir høyest.. Er 2008, 2009 og 2010(gj.snitt) høyere enn 2010, får du av den høyeste summen..

For meg som jobbet lite i 2010 (jan-aug) lønne det seg for meg å få fra gj.snittet på de tre siste årene..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...