Gå til innhold

Vekt før, under og etter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, flaut dette.. Men er jo min egen feil da:)

Veide meg først da jeg var 3 mnd på vei, men hadde garantert ikke gått opp mer enn 1-2 kg til da.

3 mnd på vei: 70 kg

Ca. 6 mnd på vei: 74-76 kg

8 uker etter fødsel: 79 kg

Nå 9 mnd etter fødsel veier jeg rundt 81 kg, men skal ned:) Hvert år blir jeg ganske deprimert i mørketiden, og klarer nesten ingenting. Nå var jeg i tillegg hjemme med baby og alt føltes ekstra tungt. Dessuten heiv jeg i meg masse sjokolade og dritt de første mnd av livet til minien min.

Fikk ihvertfall erfare at man ikke går ned et gram uten å spise sunt og trene;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og forresten så fødte jeg i uke 30, så nådde ikke å gå opp særlig mye:)

Skrevet

nr 1.

før 75

ved fødsel 88(opp 13kg)

4 mnd etter 62

nr 2

før 62

ved fødsel 90

3 mnd etter 73

har stoppet opp, men trener en del så er vell muskler istedenfor fett en del av det nå:P

Skrevet

Før: 94

Under: 111

Nå 6 uker etter : 96

Ingen unnskyldninger for å være overvektig.. men satser på fornuftig lavkarbo under ammeperioden samt mange gåturer..

Skrevet

Før: 58 kg

Underveis: + 6.5 kg

Etter: Litt usikker, veide meg ikke på en stund. Men nå 7 uker etter fødsel veier jeg ca. 55 kg.

Skal sies at jeg så smått har begynt å trene og legge om kostholdet, og det ser ut til at det funker :) Skal også nevnes at jeg ikke er en høy person.

Skrevet

Før: 73

Under (siste uka her også): 91

Etter, nå altså: 81

Denne fredagen er det åtte uker siden jeg fødte.

Sist gang brukte jeg ett år på å komme tilbake til startvekt, så er forbredt på det nå også, og det er helt i orden.

Skrevet

Godt å se at det er en god blanding her, og at vi er flere i samme båt:)

Før graviditeten: 67kg (var dog allerede 69 da jeg fant ut at jeg var gravid i uke 5!)

Under : (uke 42) 92kg!!

Nå, snart 6 mnd etter fødsel: 70 kg

Har ikke så mye igjen til startvekta, men hadde jo litt å ta i fra før:P Håper å kvitte meg med 5 kg til innen sommeren:)

Skrevet

Før: 55 kg

Under: 65 kg

Etter: 56 kg

Bryr meg ikke så veldig om å få vekk den siste kiloen :)

Skrevet

Før: 77kg

under: 90 kg

etter: 80 kg og det er 1 uke siden jeg fødte.

Skrevet

Før: 64

Under: 80

Etter: 63

Men har fått en anderledes kropp tror jeg. For jeg får så mange kommentarer på hvor tynn jeg har blitt. Og jeg har virkelig spist alt jeg har kommet over i denne amme-perioden. Så da blir jeg egentlig litt irritert på meg selv. Kunne jo ha gått ned enda mer da! Hadde jeg bare spist litt mindre;/ Men, jeg er fornøyd jeg altså:) Gruer meg nesten til amminga er over. Da må jeg virkelig begynne å tenke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...