Gå til innhold

Beskymra for lillenurket...

Anbefalte innlegg

Har hatt en tøff begynnelse pågraviditeten med mye kvalme og oppkast! Har nå hatt omgansyka i 2 dager, der ingenting mat setter seg!! Har gått ned ca 4,5 kg siden jeg ble gravid...har litt å gå på men blir beskymra for at lille spiren ikke skal klamre seg fast!! Er dette skadelig for babyen?? Bør jeg gå til legen? Noen med erfaring??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142915435-beskymra-for-lillenurket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Jeg kan hvertfall si at det har gått bra med meg til nå. Januar var helt grusom for meg, med en helg med omgangssyke og en uke med influensa, hadde aldri trodd at lille spiren ville klare henge seg fast, men det har den jammen gjort. Var på tidlig UL på mandag og da fikk jeg se et lite hjerte slå, er i min 9.uke:)

Det går nok bra med deg også skal du se :) Lykke til videre!

Jeg vet ikke hvor langt du er kommet, men jeg gikk forrige svangerskap med hyperkvalme som gjorde meg sengeliggende i seks uker, og helt funskjonshemmet de fire første mnd. Jeg la lite på meg og jeg ble så nedkjørt at jeg fikk den ene infeksjonen etter den andre. Jeg ble sykemeldt når jeg nærmet meg fire mnd på vei og jeg kom meg aldri såpass at jeg kunne begynne å jobbe igjen.

Jeg tror ikke babyen min tok skade av det, det virker ikke sånn på henne i dag når hun er tre år :-) Men jeg vil aldri gjøre det sånn igjen. Så denne gangen har jeg valgt å gå på medisin mot kvalmen. Jeg har fremdeles vært kjempedårlig, men ikke sånn som sist. jeg har jobbet fullt hele tia og jeg har spist sunt slik at jeg har holdt immunforsvaret oppe.

Gå til legen og diskuter om du trenger medisin. Det er mye bedre for deg selv, og kanskje for babyen også.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...