Gå til innhold

Tips til hvilken lekegrind - liten stue

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har funnet ut at vi ønsker oss en lekegrind til vesla vår. Stuen vår er ikke av det største slaget, så det blir greit for jenta vår å få sin egen lekeplass.

Tips til hvilken grind vi skal velge?

Var på Barnas Hus igår og tittet på en som var annonsert nå til 1599kr, 1*1 meter. Såg litt stor ut, men må vel har litt plass å tutle på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å der va den jeg har sett etter :)

Blir ikke for liten??

Har du kjøpt leketeppe til?? Evt hvor?

Var på tilbud og nå :)

Skrevet

Vi har også ganske liten stue - og nettopp derfor har vi valgt å ikke ha lekegrind. Ville ikke fylle på med enda flere møbler. Har heller hatt lekematte på gulvet. Men jeg ville valgt lekegrind dersom vi hadde hund f.eks.

Gjest Mentha og ♥Keiseren♥
Skrevet

Vi har også liten stue, men jeg valgte å heller flytte ut et møbel for å få plass til lekegrind (vi arvet da, så strmessig hadde jeg ikke så mye jeg skulle sagt). Men vil bare si at for oss med små stuer er det GENIALT med lekegrind! Da har vi nemlig et sted å gjøre av alt av tepper, leker, kosedyr og annet som hører bebisen til, og så går det an å ha det ryddig på stua likevel :)

Før vi satte opp lekegrinda var det ting over alt, men nå går det faktisk an å ha kaffebesøk ;) Så det anbefales, uansett om man har hund eller ikke (ja, vi har det og) :)

Skrevet

Et lite tips. På babyshop (i butikken) har de den grinda, Pippi 80 x 80, til samme pris, men da slipper du frakten :)

Skrevet

Vi har også Pippi 80 x 80 i hvit og er storfornøyd! lillegutt leker oppi der og sover der av og til på dagtid. Vi har heller ikke stor stue, men grinda har fått plass ved siden av sofaen og akkurat nå kan jeg ikke se for meg stua uten! ;)

Skrevet

Finnes det babyshop i bergen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...