turbopå3+ny spire på vei:)) Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 I dag er min sist dag som ett-barnsmor:)) i morgen blir jeg satt igang og får endelig se prinsessa:) blir nesten på gråten av å tenke på det:)) Har temin på mandag så hun kommer bare noen dager for tidlig. Blir satt i gang pga at lillemor er visst ikke så liten og mye bekkenplager. Er spent på hvor stor hun er, turte ikke spørre hva dem trodde:) Men er livredd for keisersnitt og derfor ville dem sette henne i gang slik at jeg ikke gikk på overtid og at hun ble så stor at det kunne bli aktuelt. Glaaaaaad:) Noen som har erfaring med og bli satt i gang? hvor lang tid tok det før det virkelig satte i gang?
orkidee* Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Hei. Sist ble jeg også satt igang pga størrelse på baby.. De startet med å ta vannet på meg. Kl11. Da kl var 14 og lite hadde skjedd fikk jeg drypp. Da startet moroa.. Riene kom tett som haggel, og var ikke noe særlig gode.. Husker ikke helt hvor mye klokka var da jeg ba om epudural. Men det fikk jeg og livet ble atter godt å leve.. Kl 0205 kom gutten.. Så det tok tid og ble litt mye drama på slutten, men det gikk veldig bra. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå