vår første 19 mnd prøving Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 fikk mensen for fullt i går, men det positive er at jeg fikk det på syklus dag 27 og ikke over 100 som sist så er veldig positiv nå er det neppe mange måneder med normal mens før spira sitter som den skal gleder meg <3 andre som har fått mensen ?
Kath+3 Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Så kjipt! Men flott at du er så positiv :D Og som du sier, nå er du på rett vei og da sitter spira snart
Gjest Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 neste måned får vi IKKE mens... da er vi gravide... jeg fikk å mens for fult i går... kjedeli.. men jeg har bestemt at neste mnd skal det sitte... så da møtes vi i november klubben da.. :-)
Gjest Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Vi møtes i novemeberklubben jenter, og da SKAL den sitte! Typen kom med en bra plan i stad, vi tar langhelg og reiser bort da jeg har EL, for å komme litt bort, komme på andre tanker og bare ha masse tid til hverandre. Tror dere det hjelper? Så trist at det ikke gikk denne runden. Misunner dere som klarer å ha håpet oppe og være positive. Klarer ikke det jeg
Gjest Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 det høres ut som en bra plan ja.. dra bort, kos dere masse...
Happy87 Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Hva gjorde du annerledes denne pp?? Har du gått på pergo? Jeg hadde syklus på over 100 dager forrige pp og er over 100 dager denne pp også.. Kjenner det skjer noe, men aner ikke om det er el, om jeg er gravid eller om tr er rett rundt hjørnet.. Tar imot alle råd du har:)
Irene Adler Skrevet 16. februar 2011 #7 Skrevet 16. februar 2011 Skjønner veldig godt du er glad i "tanta" snuppi Hadde 75 dager sist, så håper på en mer normal syklus denne gang. Det er som man får en ny sjanse etter hver mens; når mensen bare uteblir er det skikkelig nedtur.. Forhåpentligvis tante her om ca 1 uke, hvis ikke.......vel vel..
mars :-) Skrevet 16. februar 2011 #8 Skrevet 16. februar 2011 Det er så fint å lese at så mange er så positive!!! Oppi alt som er stressende i en prøveperiode!! Jeg har ikke fått mensen enda, det er dags for den i morgen, men har på følelsen at den ikke kommer denne mnd... hmmmm. Får ta en test i morgen tidlig, så får vi se om det blir oktoberklubben eller novemberklubben på meg... Du som nevnte å reise bort, det syntes jeg hørtes ut som en god ide. Stress mindre rundt EL har jeg hørt er positivt for kroppen!! Stå på alle sammen... Krysser fingrene for alle:-) Klem
Noah 08. Skrevet 16. februar 2011 #9 Skrevet 16. februar 2011 Så bra at du fikk normal syklus igjen snuppi Tanta kom her på mandag,etter 85 dagers fravær..endelig :-)) Krysser fingrene for en mer normal syklus jeg å,selv om jeg fikk påvisst pco. Lykke til denne mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå