Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi fikk forrigemann var jeg veldig obs på at den ferske storesøsteren skulle få gave av lillebroren når han ble født. Planla i god tid, handlet inn osv. Denne gangen har jeg helt glemt det og kom på det først nå i helgen. Må jo kjøpe en liten ting til de to store fra lillesøster når de kommer for å treffe henne på sykehuset.

Skal dere kjøpe noe? Hva skal dere kjøpe?

Jeg har ei jente på 5år og en 2år gammel gutt og har ikke peiling på hva de skal få... Har nettopp vært både jul og bursdag, så klarer ikke komme på enda noe mer...:S

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, eg tenkte eg skulle kjøpe et lite smykke til alle 3 :o) En liten gave fra bebbisen til søskene. Men mine er 10,9 og 6 år da ;D

Skrevet

Aha, smykke var en super idè, hvertfall til eldstejenta! Koselig med et slik minne fra lillesøster :)

Skrevet

Storesøster på 3 år skal få stellebord til dukkene sine fra babyen :))

Skrevet

Her blir storebror 10 år et par uker etter lillesøster kommer. Vet ikke hva vi skal kjøpe til han i sånn storebror gave. Lurte på X-Box men vet ikke om det blir for stor gave..... Han ønsker seg nytt skateboard i bursdagsgave og det skal han få da. Noen tips?

Skrevet

Hadde ikke tenkt på dette i det hele tatt! Det var en god ide.. Har gått og tenkt litt på om storesøster vil føle seg veldig utenfor når lillesøster får masse nye gaver ol.

Siden jeg har termin i starten av mai, og hun er kjempeglad i alt som har med sykler ol. og gjøre, tror jeg vi slår til med en sparksykkel ;)

Hun prater hver dag om at vi skal sykle ute til våren når snøen forsvinner, og vi får hun ikke med oss hjem fra sportsbutikker når det er sparksykler der:P Hun er foresten 2,5 år.

Takk for tipset!

Skrevet

Den twilight ladybug lampa så helt genial ut...Kanskje en ide` til min 4 åring men da kanskje skilpadde heller siden han er gutt :-) Ja er viktig at søsken blir gjort stas på og ikke føler seg utenfor i all babystyret. Er veldig usikker på hva min datter på snart 13 år skal få..Noen tips? Hun er typisk tenåringsjente...

Skrevet

Jenten min på 6 år skal få gullfisker, noe jeg vet hun ønsker seg; )

Skrevet

Kjøpe et smykke til henne med navnet på bebbisen pluss navnet hennes på ;)

Skrevet

Mange fine tips her, takk :)

Til eldre barn ville jeg kanskje vurdert et spill av noe slag? Til ds´en, playstation ol? Evt en film eller en bok? Kanskje smykke eller sminke om det er ei som skal bli storesøster?

Uff, jeg er håpløs med gaver, var mye flinkere den gang jeg selv jobbet i leketøysbutikk, men det er jo ca. 100år siden :P

Skrevet

Overrasket over hvor dyre gaver noen tenker på..

Selv har jeg to tenåringer fra før, gutt og jente, tenkte de skulle få ett sølv anheng hver, bare en liten symbolsk ting, koster lite men betyr mye..

Skrevet

Fikk kjøpt no lekedeig ting til storebror på 4 år (eneste han leker mer enn 5 min med:)

Skrevet

Vår sønn på 2 år og snart 4 mnd skal få ett Thomas tog til togbanen sin fra babyen, tror han kommer til å forgude begge to da ;-)

Gjest Ms. Muffins
Skrevet

Flotte idèer, men likte spesielt den Ladybug'en, så jeg bestilte det til storesøster på litt over to år. Håper & tror det blir stas! :D

Skrevet

Vi gjorde dette til storesøster da forrigemann kom og det var suksess! Hun hadde vært med oldemor og kjøpt en bamse til lillenbror, og jammen hadde ikke han "kjøpt" en lekepc til henne:-) Vi har ikke opplevd noe sjalusi mellom dem, så tror den gode starten var med å bidra der. Denne gangen er det to som må få noe, og det er litt vanskeligere, men storesøster har allerede fortalt lillebror at babyen kommer til å ha med gave, så de må kjøpe noe til den også, så da har jeg ikke hjerte til å ikke finne på noe.

Skrevet

Jeg skal også ut på handel til storebror på 6 år. Han har fått ønsket seg noe som frøkna kan kjøpe til han. Han gleder seg veldig til det. Det blir en litt stor Lego pakke på han, det er noe han snakker mye om, håper det kan gjøre overgangen litt enklere :)

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe noe... Men tenker att det skal være noe som tar litt liten plass (fordi jeg har tenkt å pakke det ned i sykehusbagen min og gi det til de når de kommer på besøk for å se på babyen)... Litt usikker på hva det skal være, men det eneste de egentlig har interesse for er biler, biler og biler , så får se hva jeg finner...:) Også tenker jeg og kjøpe en liten bamse eller noe som de kan få ha med og gi til babyen på sykehuset...:)

Nå gikk det plutselig opp for meg att jeg allerede burde hatt det klart, så kanskje jeg rett og slett må på shopping i dag:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, twilight ladybug ble en hit her i huset. Kjøpte også den GoVinci sekken jeg da..hehe. Er så glad i å tegne, så passet perfekt å pakke ned litt saker til sykehuset i den, pluss at hun kan sitte å tenge på den om hun blir utålmodig:) Nice!

Skrevet

Har ikke tenkt ut hva, men kommer nok til å ha noe i bakhånd, iallefall. Skal gjøre det vi kan for å gjøre overgangen lettest mulig og dempe sjalusi, og hvis lillebror får masse pakker og oppmerksomhet, så kan det være godt for storebror med noe å åpne også. Skal kjøpe noe han kan leke med, noe han vil bli glad for. Men hva? Ikke tenkt ut det, enda..

Skrevet

Har kjøpt et hjertesmykke til Storesøstergave. Har lagt det i fødebagen slik at alt er klart til hun kommewr på besøk på sykehuset.

Storesøster blir 6 år 6. mars, så jeg håper at babyen styrer unna denne dagen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...