Gå til innhold

ul i morra.. føler ingenting..

Anbefalte innlegg

Bestilte time til ul i morra siden jeg ikke føler jeg har noen gravid symptomer lengre... er d normLt? Er 12+4... har ikke hDd det på ei stund heller... bare litt kvalm av.og til... men forrige sv hadde jeg alt... så føler jeg bare går.å.tror jeg er gravid.. magen vokser ikkehrller... hmmm.. kansje bare meg som er litt hysterisk..:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142914939-ul-i-morra-f%C3%B8ler-ingenting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville nok ikke uroe meg for mye! Det er vel like vanlig at symptomene faller bort etter 1.tri, som at de vedvarer.. =) selv om man kan få raskere mage som andre- eller flergangs så er heller ikke dette noe absolutt! Jeg er førstegangs, i min 18.uke, og har fortsatt ikke noe mage å skryte av!! Til sammenligning hadde min venninde voldsom bebimage på denne tiden med hennes første;) Bare slapp av og nyt det å være symptomfri=)))

Hei du :)

Godt å se det er flere som har det sånn :) Jeg er 12+3 og har det akkurat slik som deg :) Jeg har vært hos legen i dag, og hun sa at dette var helt normalt. Jeg skal på ordinær ultralyd 8. mars (Tidlig fordi de tar utgangspunkt i menstermin og ikke tidlig ultralydtermin på Lillehammer). Jeg må nok se at alt er bra og at hjertet banker før jeg begynner å glede meg skikkelig :)

Lykke til :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...