Gå til innhold

Kun ti uker igjen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er rart å tenke på at det begynner å nærme seg slutten, bekkenet har begynt å krangle noe mer nå om dagen, men prøver å nyte det hele så godt som mulig :) Innen ti uker er det ikke bare uro inni magen lenger, men da får vi virkelig høre det også.. ser så klart frem til det, men regner med at det blir en liten overgang også.. og nå er heldigvis det meste i orden. Rommet har blitt så utrolig fint, trenger bare noen gardiner som passer til ei lita jente nå

Dette ble mest babbel fra meg, men er deilig å få det litt ut noen ganger også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig:)

Jeg har 11 uker igjen i dag:) tiden går framover ja:) guttene gleder seg masse,men tror d blir en stor overgang til de å måtte dele mamman sin me en til. Men håper d går fint:)

Jeg har ikke begynt me handel eller noe ennå,men må vell begynne så smått snart, har kunn stellebord så mangler en go del.

kos deg videre i svangerskapet,nyt sparkene og romstreringen i magen:)

Skrevet

Imorgen har jeg ti uker igjen:) Det blir så utrolig koselig å få henne ut, kan ikke vente! Imorgen skal jeg på innvendig og utvendig ul for å få få sjekket om bekkenet mitt er stort nok, og hvor stor jenten min er siden hun var litt over gjennomsnittet sist jeg var på ul. Spennende! :)

Skrevet

Jeg har også ti uker igjen i dag! Skal bli så godt å endelig få hilse på lille babyen, lurer fælt på hvordan hun ser ut, blir spennende å se hvem hun ligner på osv :) Har kjøpt inn søskenvogn og masse fint rosa tøy til henne :) Gleder meg til å ta det i bruk! Skal på 3D ultralyd i morra og gleder meg kjempe masse:) Jenta mi lå på 8% + i uke 24 så blir spennende å se hvor stor de måler henne nå, så lenge hun trives inni magen og alt er bra gjør det ikke noe om hun er litt stor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...