Gå til innhold

Greier ikke å glede meg.......

Anbefalte innlegg

Heia

Hadde em ma i uke 8 i sept -10... er gravid igjen i uke 12 men klarer ikke å glede meg over spiren!!!!

Fikk se hjertet på ul i uke 9 og skal på ul i morgen.... men greier da altså ikke å glede meg i det hele tatt!!

Er nå redd for at det blir oppdaget noe feil med fosteret i morgen.... mange rare tanker som svirrer... håper alt er bra i morgen og at jeg endelig kan kjenne glede over den lille :)

Har to flotte gutter fra før og alt gikk knirkefritt med de to svangerskapene så kom den jævlige ma`en og satte alt ut av spill..

Må bare prøve å tenke positivt og håpe på det beste i morgen :)

Mange tanker som skulle ut gitt!!

Ha en fin dag

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142914838-greier-ikke-%C3%A5-glede-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til på ultralyd!!

Jeg kan fortelle deg at jeg under mine begge svangerska har hatt et distansert forhold til det lille i magen, inntil ultralyd.

Denne gangen klarte jeg lettere å forholde meg til at det var en baby der etter uke 15 ( ca) da jeg fikk høre forsterlyden. Deretter fikk jeg desto mer å glede meg over så fort ultralyden i uke 19 var overstått og jeg hadde sett den lille.

Jeg følte ikke at jeg svevde på noen salig sky av lykke de første månedene. Jeg svever vel egentlig ikke på noen sky nå heller, men jeg koser meg når jeg kjenner spark og passer godt på den lille i magen som utrolig nok sakl hilse på oss i juni... Sprøtt.

Det er en rar ting å være gravid. man kan ike forvente at man skal stråle av lykke hele tiden. Det er mange ting å bekymre seg for og litt å glede seg over:) Det går opp og ned hele tiden.

Det er heldigvis sånn at et svangerskap varer en stund, så man rekker å bli vant til alt sammen. Selv om vi har gjort det flere ganger før:)

Selv gledet jeg meg mer til ultralyden var over, enn til selve ultralyden denne gangen. Man forstår alvoret, og det synes jeg er helt greit.

det må være lov å si at man ikke er glad hele tiden, uten at det betyr at noe er feil med oss.

Lykke til:)

Takk for svar :)

Da har jeg vært på fosterdiagnostikk hos selveste Salvesen ved St.Olavs hospital :)

Bebisen hadde flotte mål og var meget aktiv :)

Endelig kan jeg faktisk begynne å glede meg...

Ha en fin dag folkens

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...