Make№4 Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Nå har jeg positiv EL test på 3:e dagen,gått på pergo. Er det noen fler som har erfaring med dette og når er EL da,har egget falt eller har det ikke? Ble litt usikker her nå...:-)
Make№4 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2011 Da ble den endelig negativ igjen,så da regner jeg med at egget har falt! Vil det da hjelpe å legge inn aksjer idag også eller vil det være for sent? Noen som vet..
Happy87 Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Det sies jo at egget lever opptil 24 timer etter at det har sluppet så det gjør sikkert ingenting å legge inn aksjer idag også Bedre med en gang for mye enn en gang for lite:)
emmy99 Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Jeg lurer litt på det samme. Hadde positiv test lørdag morgen og i går, i dag var den negativ. Men på grunn av minn manns jobb så kom han ikke hjem før i natt, så det ble ikke noe sex før i dag kl11..så er nå litt redd for at vi ikke rakk egget mens det var bekruktningsdyktig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå