Gå til innhold

Oppegående, velfungerende, mangel på forståelse for livets mangfold, utdanning og tvillingene i India

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss. Er du så begrenset HI at du tror at du sitter på den eneste etisk riktige sannheten? Eller at evnen til å forstå mangfold kommer an på nivået på utdanningen? Takk for en hjertelig latter! :)

Annonse

Samme her, har høyere utdanning og har vært flere ganger i India.

Jeg forstår at man ikke ønsker å "premiere" hun som løy seg frem til denne situasjonen, men man skal ikke straffe ungene for det hun har gjort.

Hva med å ta ungene til Norge og la de bli adoptert av en annen familie her? Da får de en god oppvekst, og hun får ingen barn.

Men er poenget å straffe ungene da?

Disse to barna har en historie sammen med en mamma (og all den tid de faktisk ikke hadde blitt født uten hennes vile og ønske, så kaller jeg henne mamman deres), og de vil oppleve traumer som er helt unødvendige bare fordi man skal statuere et eksempel. Og hva når de blir voksne, og finner ut av sin historie...? Trenger de enda flere problemer bare fordi nordmenn roper "straff, straff" til mamman deres?

Kari Ann rotet seg inn i en smørje ved å si at det var hennes egg, men vi skal være klar over at kun få mnd før, så kom det hjem en annen norsk kvinne i EKSAKT samme situasjon. Ingen spurte, men norske myndigheter vet at hun ikke er genetisk mor. Men de bruker Kari Ann og hennes to gutter som et eksempel.

Dette er en trasig sak, og jeg håper det kommer en løsning snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...