Gå til innhold

syden 1,5 mnd før termin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde jeg hatt et helt problemfritt svangerskap og ellers vært frisk og ikke reist alene, ja da hadde jeg også kunnet gjort det:)

Var i Kjøbenhavn tett på termin for ca 10 år siden ( noe annet da).

Men, herreminjesus, skal du ikke kjempelangt og ikke til verste land så går det sikkert fint???

Såå deilig,da!!!! 6u før termin er jo ikke helt oppi DERSOM alt vel å merke er bra med deg:)))

ja vi bestiller med avbestillingsforsikring i tillegg til at vi har reiseforsikring så jeg tenker det går bra jeg :) hvis alt er fint, så blir avreise 2 mnd før termin... å man må jo leve også :) tror det blir bulgaria på et bra hotell der, går nok fint :) mitt forige svangerskap var så å si problemfritt, denne gangen er jeg ikke kvalm i starten en gang, selv om det kan bli forskjellig i løpet av svangerskapet tror jeg det går knall godt :P

kjempedeilig :)

Bare til orientering så ville jeg for sikkerhetsskyld undersøkt dette med både avbestillings- og reiseforsikring som høygravid.

OFTEST EGNE REGLER SOM GJELDER ELLER IKKE GJELDER, dvs man drar på eget ansvar.

Bare et tips altså!!!!!!!!!!!! LYKKE TIL!!

Annonse

Hvis dette gjelder bulgaria, hellas, tyrkia, gran canaria har man kun lov å reise innen uke 32, dvs at hjemreisen med fly går tilbake innen uke 32 og da har du legeattest med deg, så lenge man er over 28uker... Innenlandsreiser tror jeg det var helt opp til uke 37....litt usikker på den. Hvertfall var det sånn når jeg reiste for tre år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...