Gå til innhold

Ingen bra dag idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite at enda en på jobben er gravid.. Alle blir gravide rundt meg, og det er visst ikke bare bare. Knakk helt fullstendig sammen, og begynte å grine. Heldigvis (kan man si) så har jeg vært hjemme i dag, så slapp å få utløp for alt på jobben.

Det er så vanskelig å takle at "alle" får det til utenom vi.. Nå klager jeg fælt her, men jeg greier ikke å la være. Innerst inne vet jeg at jeg har alt å være takknemlig for, en fantastisk mann, en nydelig datter, hus, fast jobb og alt, men det er liksom denne spiren jeg venter på.. Når kroppen ikke vil samarbeide heller så blir det av og til bare nok. Nå har jeg fått mensen igjen etter en laaaaang stund uten, men nå har jeg sykluser på 10 dager. Det er nok bare kroppen som justerer seg, men jeg merker at klokka begynner å tikke fortere og fortere...

Bare et lite hjertesukk fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da.. Har virkelig ikke hatt en god dag du. "Trøste på"

Hvor andre steder er man kan få utløp for frustrasjonene og virkelig få forståelse enn her? Skjønner godt at du er lei deg fordi "alle" andre får det til, har en hel haug rundt meg som enten føder i dette øyeblikket eller går frodige og runde. Venter vel egentlig bare på en ny beskjed om nok en person som er blitt gravid.

Snart blir det nok vår tur, klem klem!

Skrevet

Å nei!! Så utrolig kvalmt!! Hadde jeg måttet gå å se og ikke minst HØRE en annen gravid på jobben hele dagen hadde jeg seriøst klikket, ikke i stand til å gjennomgå noe sånt i det hele tatt! Iiikes...

Jeg føler virkelig med deg!! Får håpe det klaffer for deg på NESTE forsøk, så du slipper å gå å erge deg over henne!

Snart blir det deres tur ja!

Skrevet

det er så utrolig trist, men veit hvordan du har det. Her er nesten alle gravide eller akkurat fått.... glad på deres vegne,men trist på våres.

men nå skal det være våres tur jenter <3

lykke til alle sammen,måtte den nærmeste tiden være på våres side :)

Skrevet

jeg merker at jeg ubevisst har trekt meg unna venninene i det siste.. Spesielt hun som er gravid.. Det er veldig trist men det er for tungt

Håper det ordner seg for oss snart

Skrevet

Dette har jeg bare så utrolig stor forståelse for. Jeg har akkurat som deg så mye å være takknemlig for, men er veldig lei meg for at spiren ikke vil sitte. mitt største problem for tiden er folk som lurer på når nr to kommer... Jeg kommer til å klikke en dag... De skulle bare visst hvordan de pirker i det som er vondt.

håper spiren sitter for deg snart, lykke til!

Skrevet

skjønner deg kjempegodt.. jeg har to veninner som snart har termin nå og jeg har flere veninner med unger mellom 10 mnd og 2 år.. jeg blir så knust når vi ikke får det til men alle andre.. prøver enda på mitt første gull..

Skrevet

Samme her. Flere som er blitt gravide på jobben min også og jeg kjenner at jeg blir kjempe lei meg. Men samtidig unner jeg jo så klart de å være gravide. Men trekker meg nok litt unna jeg også gitt. Helt ubevisst, men men...

Skrevet

Huff!! Kjenner meg så godt igjen :(

Forferdelig følelse. Meg å en venninne bestemte oss for å få samtidig. Jeg ble gravid først (mistet), så ble hun gravid. Jeg ble gravid igjen da hun var 8 uker på vei (gravid utenfor liv moren). Nå er hennes datter 11 mnd, kan ikke annet en å le. I dag er min beste venninne tre mnd. på vei... håper jeg klarer å henge med med her .. :)

Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg heier på deg;)

Skrevet

skjønner dere godt jeg. Har samme problemet jeg også. Mange blir gravide og/ eller har fått barn. Blir så lei meg og skikkelig missunnelig hver gang jeg hører om enda en til som er gravid...Sorry, kan ikke noe for det.Det ender med at jeg trekker meg litt unna og orker ikke snakke så mye med de...

Å er så lei det der altså... Unner selvfølgelig andre å bli gravide også, men merker jeg er veldig sår på akkurat det punktet....

Skrevet

Snart er det vår tur, damer :)

Det er bare å holde motet oppe, selv om det ikke alltid er like lett.

Kjenner igjen den følelsen av å trekke seg unna andre gravide. Jeg gjør det også. Merker at jeg unngår de som er gravide, for å skjerme meg selv. Trist at det skal være sånn, men sånn er det.

Merker at jeg har vanskelig å glede meg på andre sine vegne, innerst inne gjør jeg nok det, men det sitter langt inne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...