Gå til innhold

Nettshopping? Lilleprinsen, La redoute og Nøstebarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaring med det?

For tre uker siden bestillte jeg noe småtteri fra www.laredoute.no og har fortsatt ikke mottatt noe.

Samme dag bestillte jeg også teppe og madrass fra www.lilleprinsen.no og har fortsatt ikke mottatt noe. Har sendt epost-etterspørsel og ikke mottatt svar!

For tre dager siden bestillte jeg noe klær fra www.nostebarn.no og det kom i posten i dag!! Er vel slik det skal være??

Blir halvirritert hver dag jeg sjekker posten uten hentelapp fra de andre bestillingene. Når ting står oppført som inne på lager og får mail om at varene er sendt så burde det ikke gå ukesvis. Er det gående postbud de bruker kanskje?

Noen som har gode erfaringer fra f.eks lilleprinsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bestillte stellebord på lilleprinsen.no, det gikk veldig lang tid før jeg mottok det. jeg ble også irritert da je hadde betalt det på forhånd. tenkte at jeg var blitt lurt men det kom til slutt =)

Skrevet

Hei!

Har handlet fra både nøstebarn og lilleprinsen. Har bare tatt noen dager så har jeg hatt det i posten. Om de har det på lager er det jo ingen grunn til at det skal ta slik tid. Skjønner godt du blir irritert, det hadde jeg og blitt;) Og veldig dårlig at de ikke svarer på mail.

Håper du får varene dine snart)

Skrevet

Har god erfaring med Lilleprinsen. Bestilte et lammeskinn på lørdag, og fikk det i dag. :-) Veldig fornøyd med det. Men det kommer vel litt an på hva du bestiller, noe ligger på lager mens andre varer tar lengre tid pga. leveringstid fra levrandør. :-)

Håper du får varene dine snart iallefall! :-D

Skrevet

Bestilte en kjole fra laredoute som aldri kom...hadde gudskjelov ikke betalt noe på forhånd.

Lilleprinsen syns jeg var trege med å sende ut pakken, bestilte noen små ting den 29/1 og har nå nettopp fått beskjed om at den er ankommet på postkontoret...

Nøstebarn har jeg aldri bestilt fra, men jeg kjenner mange som er svært fornøyde:)))

Skrevet

Jeg bestilte en boob genser fra lilleprinsen, og hadde null problemer med de. Nøstebarn har jeg enda mindre å utsette på, der fikk jeg feil farge på ei lue og når jeg ringte inn for å høre hva som hadde skjedd (siden det på kvitteringa stod den fargen jeg skulle ha) så slang de riktig lue i konvolutt og sendte dagen etter, og da sendte de også med en konvolutt jeg kunne returnere den som var feil i. Jeg slapp å styre med noe som helst med andre ord. Veldig fornøyd! :)

Skrevet

Varene fra La redoute må du hente på nærmeste hentested, gjerne en RImi butikk og de sender deg en e-post når de har sendt varene. Så får du melding fra hentestedet når de har mottatt og registrert varene hos seg. Tar ofte litt tid ja, men jeg har alltid fått varene mine. Det samme gjelder Ellos.no også. De andre kjenner jeg ikke til!

Skrevet

Jeg har kjempegod erfaring med Lilleprinsen. Vi fikk stellebordet vi hadde bestilt levert på døra allerede samme dag.

La redoute har jeg også god erfaring med.

Er du sikker på at det ikke er posten som er problemet? De brukte 9 dager på å sende et brev innenfor Oslo!! Vet når det ble sendt og så det også på poststempelet. Men så er det et utrolig idiotisk postbud her jeg bor da. Skjønner jo ikke hvordan et brev skal puttes nedi postkassa.

Skrevet

Høres ut som varierende erfaringer med disse nettstedene! Godt å høre at det er noen som har positive erfaringer også da :-)

Lilleprinsen sender via servicepakke som jeg har betalt for, alle varene var på lager. Hadde det stått på bestillingsbekreftelsen jeg måtte forvente lang levering så hadde det jo vært ok. Synes ellers jeg kunne fått oppdatert info eller sporing. Bra at alle har fått varene sine da! For har faktisk tenkt at de nesten har glemt meg. Godt det enda er en stund til termin så jeg satser på madrassen til vuggen kommer i tide :)

Har bestillt varer fra utlandet som har kommet på døren kun et par dager senere... Uansett, må si jeg synes det er litt dårlig service å ikke svare på mail når jeg har sendt forespørsel på varene mine. Det er jo mye man kan irritere seg over så trenger vel ikke bruke så mye energi på det, men bare lurte... Mister kanskje litt lysten på å bestille derfra i fremtiden da.

TAKK for tilbakemeldinger :)

Skrevet

Det var lang tid, da burde de hvert fall holde deg oppdadert om hvorfor den tar så lang tid. Jeg har handla masse til vesla på nett og de fleste er kjappe. Det kan jo være selve posten norge som er problemet noen ganger også.

Jeg har handla masse hos: http://www.barnetoppen.no/

Super service og myyye fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...