Gå til innhold

Sååååå skuffa for at mannen og kameraten hans spiste opp all biffen.. :(

Anbefalte innlegg

Har vært i barneselskap med barna i ettermiddag, og gubben skulle lage biff mens jeg var borte..

Regnet liksom med at jeg skulle få litt middag da jeg kom hjem, men neiiida.. Der satt han og kompisen og hadde fortært alt sammen!

Ble så skuffa, for hadde sååå lyst på biff!

Synes det var litt dårlig gjort å ikke spare noe.. :(

Måtte bare få ut litt frustrasjon... !!

Fortsetter under...

Sett deg i hans situasjon da. Skulle han ikke by kameraten på middag?

"Du kan få litt, men spar resten til fruen da"...

Har man gjester byr man på mat. Du fikk vel mat i selskapet?

Da hadde jeg og blitt sint og skuffet faktisk.

Regner med at han kameraten ikke var invitert til middag før dette for da hadde det vel vært kjøpt inn nok til han også.

Så om mannen min hadde servert middagen han visste jeg forventet meg når jeg kom hjem til kameraten sin hadde jeg ikke vært fornøyd.

Spesielt en dyr middag som biff, for her i huset ihvertfall hører det til sjeldenheten at vi spiser noe slikt.

Da hadde jeg faktisk forentet at mannen min enten hadde laget noe annet til seg og kameraten sin eller ventet med å lage middag i hele tatt.

Maten som man serverer i barneselskaper er vel ikke noe å skryte av stort sett, pølse i brød/lumpe er vel normalen. Og ellers har jeg opplevd kjøpepizza en og annen gang. Sånt unger syntes er flott men ikke akkurat det samme som biff da.

Jeg hadde nok latt mannen få vite jeg var fryktelig skuffet fordi jeg hadde forventet meg å få biff når jeg kom hjem og gledet meg til det.

Det er lov å bli skuffet. men jeg hadde ikke tatt de opp foran barn og denne vennen da.

ÅÅÅÅ! Dra piska ut av nattbordskuffa og pisk han såpass over baken at han kjenner blodsmaken i kjeften! For en IDIOT! Selv er jeg vegetarianer men mat er hellig og biff er svindyrt! Nei deng han litt ekstra for det der og gneg på han i flere dager!!!

Litt som jeg ble fornærmet på samboeren min på søndag. Var morsdag og han løftet ikke en finger for å lage middag selvom jeg hintet. Så da lagde jeg bare middag til guttungen. Da forstod han greia. Sa ingenting, men lagde taco til oss etter ungen var i sengs ;)

Mannfolk...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...