Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mentha og ♥Keiseren♥
Skrevet

Er det ikke noe poppis med treff på dib? På bim følte jeg det var en stor greie å møte og bli kjent med andre gravide... Er det ikke noe stas lenger når man er i permisjon? Jeg kunne i alle fall godt tenkt meg å treffe noen, om så bare for å trille en tur :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil gjerne være med på treff eg, om det er noken fra Haugesund her. :-)

Skrevet

Det har jeg også lurt på. Fikk ikke vært på noen bim-treff, og kjenner ingen med baby. Nå har vi nettopp flyttet da, så skal begynne å gå på barseltreff i regi helsestasjonen, babysang, o.l.

Bor i Lindesnes.

Skrevet

Nærmeste by for meg er Trondheim :)

Skrevet

Smiler! Her var vi så godt spredd som det er mulig tror jeg... Alle fra hver sin landsdel. Vestlandet, sørlandet, midt-norge og østlandet. Jeg bor i Drammen. Da blir det jo dessverre litt vanskelig å få til.. :(

Skrevet

Hehe det er jo typisk det!

Jaja, vi får se om vi finner noen i våre respektive områder som vil være med på babysprell :)

Skrevet

Selv om jeg har flytta til Stjørdal, så er jeg i Trondheim flere ganger i uka, så bare si i fra så kommer jeg :-D

Skrevet

Jeg vil og :)

Bor i Stjørdal, så nærmeste store by er Trondheim :)

Skrevet

Hurra!

Da må vi få til et Trondheimstreff :D :D Det blir fort ensomt å gå og henge alene hjemme hele dagen...

Hvordan går det forresten med deg, fum1? Du hadde vel termin omtrent samtidig med meg? :)

Skrevet

Forresten rart at ikke klubbsidene har kommet til 2011 enda...

Skrevet

Ja, syns det er rart klubbsiden ikke har kommet opp nå. Må vel være tålmodige :-)

Når passer det med treff? Artig om du blir med du og Stinemor! Kanskje vi kan ordne treff i Malvik-Stjørdalsområdet etter hvert også?

Her går alt bra, hadde termin 7. januar, jenta ble tatt med keisersnitt 11. januar etter å ha forsøkt alt for å få henne ut på normal måte :-/.

Dagene går fort nå for tida, spising, soving- men bank i bordet, ikke noe kolikk :-), men jenta har en del luftsmerter og promper værre enn en mann, så skal være glad hun ikke er våken hele natta på grunn av det.

Skrevet

Vi tenkte å lage en treff-tråd, men hvis dere har forslag til når og hvor så er det bare å komme med det :) Tenkte på en gang neste uke i alle fall! Har veldig lyst itl å få til treff jevnlig etterhvert, blir fort kjedelig å gå og henge her hjemme hele dagen :P

Godt å høre at det går bra med lillejenta :) Høres ut som en tøff fødsel, håper det gikk bra med dere begge - tross alt - og at tiden etter ks har vært grei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...