bella28 Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Torsdag kveld begynte det med kynnere, disse var uregelmessige og ikke så vonde. utover natten ble disse mer og mer vonde så jeg hadde mannen min som masserte korsryggen min den natten. kl 06.00 fredag morgen begynte kynnerene å komme regelmessig med 5 min mellomrom ventet litt til før vi ringte føden, kom til føden kl 08.00 hadde da 3 cm åpning og fikk beskjed om at dette kom til å gå fort. Dette er da mitt første barn og tenkte da at jeg var heldig hvis dette skulle gå så fort. Etter en stund ga riene seg og hadde kommet opp i 5 cm åpning. når klokken ble tolv fant de ut at de måtte ta vannet i håp om at riene skulle komme tilbake. når klokken ble to og ikke noe skjedde, riene var ganske ustabile og ikke kraftige nok fikk jeg drypp for å sette fart på dette, fikk en liten dose til å begynne med og ikke lenge etter var riene kraftige og hyppige. Ble veldig god venn med lystgassen da, etter uendelige timer med rier og en time med pressrier kom lille gutten vår ut kl 19.36 velskapt på 3330g og 52 cm lang. Det var en lang fødsel men den utrolige følelsen man får når man endelig får møte den lille som har bodd inne i magen så lenge er helt utrolig. Var også veldig heldig som fikk en gutt som sov gjennom hele den første natten. Må innrømme at jeg gruet meg litt til å reise hjem fra sykehuset, ettersom at det er så trygt å godt der, men jammen var det godt å komme hjem bare for å nyte tiden og kose masse med den lille.
Lullunutu Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Gratulerer så masse med en liten gutt :-)
Sessan <3 apriljente Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Gratulerer såå mye med prinsen <3 nyt og kos dere denne første tiden, den er helt spesiell )
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 masse gratulerer.kos deg i tiden framover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå