*Lissi* Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 10 uker og elsker og bade. Alltid vert en drøm å bade. I går hylskrek hun etter jeg tok henne opp. Skikkelig fornærma skriking, og holdt det gående i 20 minutt. Skjønte ingenting. I kveld var det samme leksa. Hylskrek etter at jeg hadde pakket henne inn i den varme hånduken. Kledde henne og pakket henne inn i teppet, men like sint. Skikkelig furtemunn, og ikke skikkelig skriking. Nesten som hun "klageroper". Er et eneste stort smil da hun skal bade da:-)
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Hahaha, sååå herlig!! De finner tidlig ut hva de liker og ikke liker!
Junifrue Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Hehe, stakkar tulla da, vil jo bade mer. Jenta mi har likt å bade fra dag 1 hun, skriker helt til hun kommer ned i vannet, da blir hun helt salig:) Barnepleier var helt overrasket på sykehuset;)
Gjest Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Haha, skulle tro det var jenta mi du skrev om for hun er akkurat på samme viset;) Jubler og jodler i badekaret, men blir dødelig fornærma og furten når jeg tar henne opp. Skriker og bærer seg, nekter å ha på bleie og vil ikke ha klær på. De er nå søte og morsomme de små, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå