Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #1 Del Skrevet 15. februar 2011 Hei,er så forvirret om dagen, jeg skulle få aap av nav,men nå siden jeg er gravid,vet de ikke lenger om jeg får det. Jeg har vært sykemeldt i ett år nå og planen var skole fra høsten, men nå ber de meg om å vente enda lenger med å søke på aap;men fristen for opptak går jo snart ut:(!!! Problemet er at jeg har hatt 4saksbehandlere siden jeg ble sykemeldt,de 3første ba meg søke på aap,men så fikk jeg ei ny i november,som ringte meg og ba meg trekke den tilbake. Hu mener jeg ikke har rett på det ,enda legen mener det,og har sendt "hundrevis" av erkleringer.Så for å sikre meg min egen framtid,skal jeg søke meg inn på voksenopplæring,men vet enda ikke om jeg får aap, om jeg får det vil jeg gjerne ta generell studiekompetanse,for å så bli sykepleier,men jeg har ikke mulighet til dette om de avviser saken min,men dette vet jeg uansett ikke før etter det er forsent å søke. Så mitt andre valg er å ta fagbrev i salg service og sikkerhet, det begynner i august,og er examen i desember, for jeg har jobbet i butikk i 7år,så slipper lærling. Men hva kan man egentlig bli med dette fagbrevet? Butikkmedarbeider har jeg jo vært i alle år,dårlig lønn og ikke noe for meg, vekter trenger man vel heller ikke fagbrev for å bli? Jeg må uansett bestemme meg før 1mars,og jeg kommer ikke til åp vite om jeg får aap før mange mndr......... Noen tips?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142912347-generell-studiekompetanseeller-fagbrev-i-salg-service-og-sikkerhet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #2 Del Skrevet 15. februar 2011 kom med meninger og tips da folk!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142912347-generell-studiekompetanseeller-fagbrev-i-salg-service-og-sikkerhet/#findComment-142912443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå