Gå til innhold

Lillegutt (nesten 4 mnd) blir bare frustrert og sint av lekene sine, what to do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kan ha en leke kun i et par minutter (max!) før han begynner å bli skikkelig frustrert - han prøver å "spise" lekene, og det er nesten så man skulle tro han blir sint fordi han ikke klarer å få hele greia inn i munnen. Hvis vi lar ham ligge litt med leken så ender det alltid med at han begynner å gråte (det går over hvis vi tar leken fra ham og løfter ham opp). Det er det samme hva det er for noe - babygymmen, en bamse, en myk tøybok, en rangle, en klut..

Er det noen andre som har opplevd dette? Gikk det over? er det noen leker som ikke er like frustrerende..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min blir litt frustrert/sutrete av myke tøyting som han kan putte i munnen: sløyfebånd o.l. på leker, eller tøybiter, hvis du skjønner.

Men ikke av andre leker.

Har du prøvd å kun ha fremme 3-5 leker om gangen, og så bytte ut etter noen dager?

jeg prøver å rullere på lekene, sånn at ting han lekte med for noen uker siden blir "nye" og interessante igjen.

håper det går over da!

Skrevet

Tusen takk for tips! :-)

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Min gjør også sånn noen ganger, men da har jeg funnet ut at han klør i gommene! Kan det være tillfellet hos din også?? Han blir drit frustrert og dytter lekene så hardt inn at han kan få sår på kinnene ol.. uff!! Men da smører jeg på dentinox, og så er han like blid igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...