Smil123 Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Har en liten snuppe på 6 uker som jeg må bære mye på i løpet av dagen. Har en Baby Bjørn av eldre årgang som jeg har begynt å bruker nå her hjemme, men får VELDIG vondt i skuldrene og korsryggen som ikke var helt god fra før er blitt værre.. Vurderer å investere i Ergo bæreselen de har på Barnas Hus. Noen synspunkter? Noen som har denne som er fornøyde?? Takker for kommentarer :-)
J -76 Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Heisann jeg har den selen inkludert spedbarnsinnlegget, er veldig fornøyd. Gutten min er 3 uker og født for tidlig så sover myyye, bærer han endel i selen for å gi kroppskontakt, synes den er behagelig.
Eurecaღmed spireღ Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Hei, jeg har bestilt dele fra titt-tei.no, bestemte meg for den fremfor ergo etter å ha lest omtaler på tettinntil.no, jeg får den i løpet av uken, kan fortelle om den da om du vil:) nydelige seler iallefall!!
FrkVips Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Ergo bæreselen reddet oss og vi var veldig fornøyd med den. Nå er jenta vår 8 måneder og vi bruker den fremdeles, men da hun var mindre sovnet hun veldig fint i Ergo-selen. Vi slet veldig med å få henne til å sove på dagtid, men med én gang vi satte henne i selen sovnet hun. Den er også veldig behagelig å ha på, så den anbefales på det sterkeste. Nå har ikke jeg forsøkt noen andre, men var altså veldig fornøyd med denne.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 jeg er også kjempefornøyd med ergo-selen:) Anbefales virkelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå