MissRuffo Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Da hopper jeg inn har sammen med dere etter en positvi CB og en positiv test hos legen=)
Kath+3 Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 seriøst? Gratulerer så mye nei så morsomt at du slo følge
MissRuffo Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2011 Ja seriøst! ER så glad, men føler ikke det har gått helt opp for meg likevel:p Jeg sa jo at jeg skulle slå følge eller håpet jeg skulle slå følge:p hihi.. Hvordan står det til med dere to da?
Kath+3 Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 gjorde jo det hehe...Er faktisk i kjempeform, litt for bra? hehe..tatt tester nesten hver dag siden torsdag, tror heller ikke på det Har vært skikkelig aktivitet noen dager med stikking i magen skal til legen på fredag, gruvgleder meg Krysser bare fingrene for at dette går bra for oss begge
MissRuffo Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2011 Greit at du ikke har så mange symptomer da... Jeg jo bare noen få uker på vei, så ikke mye til symptomer jeg kjenner til enda, men gleder meg til jeg skal til legen og sjekke det opp. skal dit 3 mars, så får bare vente til den tid med å bli skikkelig glad tror jeg... Lykke lykke lykke til på fredag da, hold meg oppdatert da=) håper det beste for oss begge=D
Kath+3 Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Takk, will do Når har du regnet foreløbig termin??
MissRuffo Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2011 foreløpig termin regnet jeg ut til 22 oktober.. du da?
Kath+3 Skrevet 15. februar 2011 #8 Skrevet 15. februar 2011 23. eller 25. Sto to forskjellige så litt usikker hehe..men en gang i mellom Så PM din nå, men du sendte vel den ca samtidig som du postet? hehe Har det gått opp for deg snart?
MissRuffo Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2011 da gjenstår det vel bare å se på ultralyd da=) Ja tenkte kanskje jeg skulle oppdatere deg, i tilfelle du ikke fikk det med deg:p hehehe... Går opp for meg i små øyeblikk hvis du skjønner? hmm.. vanskelig å forklare=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå