Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da er mens kommet hit. :-(

å jeg som hadde sååå god følelse på graviditet denne mnd.

men men, bedre lykke neste mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff det er aldri gøy når man håper at den ikke skal komme. Jeg har en annen frustrasjon. jeg har telt dager til EL (ikke sikker på om jeg teller riktig) og "avtalt" vi skulle være litt aktive rundt de dagene. tre dager før fikk vi til, på selve dagen ble det ..... uten bonusen og det samme skjedde i går:-( så da røk vel denne mnd for mulighet! er vel liten sjanse for at svømmerne holder seg oppi der fra onsdag og fremover og likevel klarer å befrukte på lørdag/søndag.

Lykke til i neste runde!!

Skrevet

skjønner akkurat hva du mener....våkna opp i natt med skikkelig vondt i magen og da var det kommet litt blod i trusa:-( blei bare verre utover dagen og har blødd ganske mye, ligner på vanlig mens og så da ser det ut som det ble enda en SA....vet ikke om jeg skal gråte eller hva jeg skal gjøre men vet iallefall at vi ikke gir oss nå!!

henger med deg videre framover, så kanskje vi kommer inn på novemberklubben... ;-)

*snufs* :-(

Skrevet

vet ikke hva jeg skal si...

uff så trist...

håper det går bra med deg gromjenta.. tenker på deg..

har du vært til legen?

Skrevet

mensen kom her , vi får håpe spira sitter neste runde ;)

Skrevet

d går alltid bra med meg ;-)

snakket med legen i går og hun sa at vi fikk se det litt ann, å at jeg skulle ta en ny test i neste uke. det rare er at jeg har ikke hatt noe vondt i magen halve gårdagen og i dag og nå er det såvidt blod som kommer...har aldri hatt en mens kortere enn 3 dager så hadde det ikke vært for at jeg hadde gått gjennom en SA før så hadde jeg trodd det kanskje var noe igjen "der inne" , et lite under eller noe, meeen... det er vel bare å smøre seg med tålmodighet. legen sa det var utrolig mange som gikk med tvillinger men som fikk mens til normal tid og fremdeles hadde en igjen i magen etter blødningene stoppet.går jo ann å drømme men er nok sikker i min sak...hadde jo vært kjekt med et lite under da :-D

vi klarer oss bare fint i novemberklubben skal du se;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...