twentysomething Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Hei Etter forsamtale på Riksen ble det nå bestemt at vi skal i gang med AIH. Det er tilsynelatende ingen god forklaring på hvorfor vi ikke får det til og vi ble derfor anbefalt å prøve dette først. Kvaliteten hans er god og jeg har fine eggstokker, åpne eggledere men litt bakoverbøyd livmor. Må si det er litt av et medikamentregime jeg blir satt på. Trodde ikke det skulle være så mye ved inseminasjon. Først Pergo, deretter Menopur og så Ovitrelle tilslutt. Håper dette kan hjelpe oss, altså... Etter over 2 år "på prøver'n" begynner vi å bli passe klare for å få klaff snart... Er det noen her som er i gang med AIH/AID nå? Eller er det noen som har erfaring fra tidligere som de har lyst til å dele?
elmaaani Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Hei hei! Jeg skal igang med AID om ikke så lenge. Var på oppstartsamtale i går, men må vente til det har gått 3 mnd etter jeg tok MMR vaksinen - 2 mnd igjen! Spennende da! Når skal du ringe inn mens? (Jeg har vært gjennom dette uten resultat før.. søskenforsøk nå og de mente det kasnkje var større sjans for at jeg skulle lykkes med dette nå)
babykeen Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 heisan. Jeg er i akkurat samme situasjon som deg med ingen god forklaring på hvorfor ikke vi får det til. Har hatt et AIH forsøk med samme medisinrunde som du har. Jeg var litt for optimistisk og tenkte som så at siden det ikke var noen grunn til at ikke vi skullel få det til, så kom det til å funke nå når alt var tilrettalagt med perfekt timing og hele pakka. Men den gang ei, prøver nå i naturlig syklus. Håper dere får det til. Ser det er flere som har fått det til på første forsøk. Lykke til;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå