Carina har to små gull Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Er vel ikke akkurat vondt, men er heller mer ubehagelig. Er vel mer ømt, også har jeg konstant svak murring i korsryggen. Det strekker seg som et belte over hele magen. Er 30+6 idag. Noen som har opplevd noe lignende???
kris10n Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Ja! Er veldig øm i hele magen, virker nesten som jeg er lemster/støl i både muskler og hud og bindevev.. Og så føler jeg at magen bør ligge og hvile seg, men finner ingen stilling for det.. murring i korsryggen kjenner jeg ikke så mye til, men det er jo vanlig, mer og mer nærmere fødselen?
M-M-M-mamma Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Jeg har også vondt på spesielle steder på magen av og til. Noen dager er det også vondt da babyen beveger seg fordi huden blir strekt. Har lest at når babyen ligger i samme stilling over tid, eller hvis den sparker på en plass så blir man øm. Høres ut som om at det er det som er grunnen til disse vondtene. I går tok jeg meg et bad og det var utrolig deilig å kjenne at magen ble helt "slapp" og jeg bare kunne slappe av Det var nesten grusomt å reise seg igjen, for da kjente jeg hvor tung magen er blitt Et annet tips kan være å ta seg en varm og god dusj. Det hjelper både på rygg og mage Ha en fortsatt fin gravid-dag alle sammen I magen min er det så masse liv i dag at det er vanskelig å konsentrere seg om jobb
Carina har to små gull Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2011 Ja da er det visst normalt da Måtte bare høre om det var andre som opplevde noe av det samme. Et varmt bad hørtes helt nydelig ut, men får klare meg med den varme dusjen. Er utolig mye liv her idag også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå