Gå til innhold

Må bare skryte litt :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare skryte litt av alle helsefagfolkene jeg er i kontakt med :-)

I går fikk jeg akutt behov for tannlege (en tann som knakk), og 30 minutt senere var jeg i stolen hos min faste tannlege.

Kiropraktoren min tok meg inn en time etter jeg ringte for å justere bekkenet, og i dag ringte jeg en privat jordmor for å be om modningsakupunktur, og hun hadde time nå i ettermiddag! :-D

Sist uke var jeg skikkelig dårlig og var redd jeg hadde fått akutt svangerskapsforgiftning (plutselig mye vann i kroppen og en intens hodeverk som ikke ga seg). Ble tatt skikkelig på alvor av både legevakt og fastlege! Alle eventualiteter ble undersøkt og eliminert. Konklusjon, det gikk over etter 5-6 dager, til og med vannet gikk ut av kroppen. (Lett influensa?)

Synest det er fantastisk hvordan helsepersonellet stiller opp! De jeg har møtt gjør sitt ytterste for at jeg skal føle meg trygg og ivaretat! :-)

Har gjennom årene hatt diverse opplevelser med helsepersonell i forbindelse med langt sykdomsforløp og tre spontanaborter, så det er så betryggende å kjenne at jeg har funnet mennesker som ser meg som menneske, ikke bare en tilstand! :-)

Kjekt å kunne skryte litt av andre innimellom :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du blir tatt godt vare på!

Også er det så hyggelig å lese om positive ting også:)

Jeg venter min første og har egentlig blitt litt imponert gjennom svangerskapet.

Legen min har mange pasienter og har vanligvis lang ventetid dersom det ikke er noe akutt, men jeg har fått legetime samme dag hver gang noe har skjedd/jeg har hatt spørsmål.

Vet det er lang kø for å komme til fysioterapeut her i byen, men jeg fikk time omtrent med en gang jeg begynte å slite med bekkenet. Jordmoren min er helt fantastisk. Bassengtrening for gravide var egentlig fullt, siden jeg var sein med å melde meg på. Da ringte jordmor rundt til de hun visste om og fikk meg inn.

Det er så godt å føle seg trygg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...