Gå til innhold

Jeg trenger virkelig å få sjekket synet og helt sikkert nye briller. Men har ikke penger til det =( Hva gjør jeg da?

Anbefalte innlegg

Er det mulighet for å få delt opp regningen på det brillene og synstesten koster, så jeg bare betaler litt i mnd? Eller går det ann å få dekket noe av nav fordi jeg er alene ( og nei, jeg er ikke en av de som får 20 000 i mnd)..

Er så lei av å ha vondt i hode =/

Fortsetter under...

da må du spare først. Du kan jo ringe rundt til forskjellige optikere og høre om de har avbetalingsordning, men det er jo langt dyrere... Om du er lei av å ha vondt i hodet pga dårlig syn har du sannsynligvis holdt ut en stund, så da er det bare å spare...

Er i jobb, men ikke så jeg trenger data briller. Og jobber i kommunen så tviler på at de sponser briller på de ansatte egentlig..

hl

Annonse

Kan du bruke linser? I så fall kan du få testet synet hos optiker og bestille linser på nett. Jeg bruker mndslinser og kjøper for ett halvt år om gangen, da betaler ca 500 kr inkludert porto. Du kan også bestille briller her, men det er vel litt risky uten å ha sett om de ser bra ut på deg.

http://www.lensway.no/products?productType=LENS&productType=PRIVATE

æsj, jeg liker ikke når jeg svarer litt frekt, også svarer folk pent tilbake... da får jeg dårlig samvittighet :-( Unnskyld!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...