Gå til innhold

Flere som fikk EL i helgen? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er på'n igjen med ventingen om det forhåpentligvis fester seg en liten spire eller om irriterende tante rød kommer på besøk igjen.

Fikk positiv EL på søndagen - IKM 27. februar.. Men det er så leeenge til!! :(

Er det flere som er i vente-fasen? Er så godt å snakke med andre som er i samme situasjon - blir jo nesten gal av symtomjakten og håpet på positiv graviditets test.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her:) posetiv EL på søndag-ikm 27! 4 pp.

Venter meg blå alt for tillig hehe.Men det godetegn er der!For min del er det spente hovene pupper som ikke demper seg etter mens(slik har det vært alle gangen jeg har blitt gravid) Så litt posetiv litt for tillig hehe..

Har du barn fra før? Jeg har 2 jenter :)

Skrevet

Heia... ja jeg hadde EL i helga, vet ikke helt når mensen kommer...

håpe den ikke kommer i det helle tatt..

jeg har 3 jenter :)

Skrevet

Koselig å høre at det er flere som er i samme situasjon! :) Vi prøver å få vårt første barn. Har prøvd over et år, og er nå på 3pp med Femar. Har PCO og sliter med å ha regelmessig EL. Femar gjør at jeg får eggløsning og en 28 dagers syklus, har vært vant til 60 dagers syklus før. :)

Vi får holde hverandre oppdatert med hvordan det går og hvordan den berømte symtom jakten går! ;)

Ønsker dere lykke til! :)

Skrevet

Jepp, positiv el-test på lørdag. :) Noen som vet hvor lang tid sånn ca det tar før egget slipper etter en positiv test? Har fremdeles el-smerter...

Skrevet

Hei, ble fortalt av gynekologen at det tar ca 24-36 timer før egget slipper etter en positiv test. Har selv krampeaktige El smerter - er på 2 dpo nå.. :)

Skrevet

Jepp, fikk eggløsning i helga (har ikke tatt test men merker det på kroppen). Har IKM ca 25.februar.

Er i 2 pp, har 2 barn fra før. 3-4 år siden jeg gikk gravid sist så litt spennende dette her:)

Skrevet

Jeg tror jeg har eggløsning nå. Har ikke sjekket, men i følge eggløsningskalkulatoren er det ca nå. Jeg har ingen barn fra før og har aldri vært gravid tidligere så jeg er veldig spent! Dette er først gang vi prøver. Kjæresten min er refertilisert, så nå er vi klare! Hvor ofte har dere sex når dere har eggløsning?

Skrevet

Her va det og el i helga :)

clearblue fertilitetsmonitor gav max utslag på fredag, glømte å ta ny prøve på lørdagen..

Skrevet

Er det noen av dere som kjenner allerede ubehag i livmoren? Er nå 3dpo, men i dag fikk jeg innmari vondt i livmora! Skikkelige krampetak som har vart i hele dag.. lurer fælt på hvorfor det skal være så vondt allerede nå??

Skrevet

Hvordan går det med dere her da? :)

Ei uke siden EL nå. Jeg kjenner litt stikkinger i sida, men det har jeg forsåvidt gjort noen andre pp også uten at det har blitt noe ut av det...

Liten tro på at jeg har blitt gravid, men stort håp! :)

Skrevet

Jeg kjenner også sånne stikninger i siden, har aldri gjort det før jeg da..får krysse fingrene. Det ene øyeblikket føler jeg meg optimistisk og det neste øyeblikket tenker jeg at TR sikkert er rett rundt hjørnet..

Har IKM ca den 25, nærmer seg nå. Venter på en 5 pk med graviditetstester jeg bestilte på nettet, så får jeg håpe mensen ikke kommer først da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...