Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Man kan, men bør være forsiktig, fordi det blir en ekstra kraftig virkning.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Fra "Lommelegen": -Alkohol. Man bør være forsiktig med alkohol i kombinasjon med antidepressiva. Medikamentet og alkohol konkurrerer om de samme fordøyelsesprosessene slik at dosen av medisiner i kroppen kan bli høyere. I tillegg kan alkoholen brytes langsommere ned.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 Jeg drakk alkohol ved bruk av piller. Ingen problem !
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Det er virkelig ingen fare kjære du! Det anbefales ikke, av den grunn som det står i første svaret her. Men jeg har tatt mange ulike antidepressiva i mange år og aldri merket noe til kraftigere virkning. Aldri noen blackouts eller noe sånt. Ville ikke tenkt så mye på det hvis jeg var deg. Men seff alltid dumt å drikke for mye uansett.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #7 Skrevet 15. februar 2011 Jo, det blir fort et problem hvis man ikke skjønner at virkningen av alkohol dermed kan bli kraftigere enn ellers. Dessuten kan man etter hvert få seg et tilleggsproblem til sin depresjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå