Gå til innhold

Stella Mwangi er tonedøv!

Anbefalte innlegg

Hørte det nettopp på radioen. Hun bryr seg ikke om kritikken for at hun synger falskt (for det kan vi vel alle være enige om at hun gjør). Hun har nemlig aldri sagt at hun kan synge og dessuten har hun alltid vært tonedøv.

Jaja.... flott representant for Norge....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142910705-stella-mwangi-er-toned%C3%B8v/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spiller fortsatt ingen rolle siden det er sangen som skal konkurrere, ikke artisten... Og, det er faktisk det norske folk som har stemt henne til finalen. Uansett, jeg håper virkelig ikke vi vinner, vi har akkurat arrangert en finale, og det koster sykt mye penger... Jeg stemte ikke på hverken Stella eller noen andre selv, er ikke så veldig engasjert i MGP, men det er jo tradisjon å se på da:)

Annonse

Har en teori om at NRK har "lagt litt tilrette" for at vi ikke skal vinne... hehe.. Vi har jo tross alt som du sier nettopp arrangert en finale, og det var dyrt, så å skulle arrangere en til.. ja, det blir dyrt!

Ergo, vi lar ingen låter som har mulighet delta de neste årene ;o)

Synes ikke det var en eneste låt som hadde noe for seg i grand prix i år, ikke i fjor heller for den saks skyld, og det kommer nok ikke noe bra neste år heller.. Surprise!

Men for all del.. HABA HABA !! :o)

Forrige gang måtte de droppe fotballvm, hva hadde det blitt neste år, OL i London? Da hadde samboeren min tilta hvertfall;) Han er en av dem som ikke klager alt for mye over lisensen siden NRK sender så mye sport, i tillegg ser vi en del andre programmer de sender. Men hadde OL ryki, da...

Hi her igjen (forøvrig mitt første innlegg siden hovedinnlegget).

Jeg håper ingen tror at jeg er rasist , for min del spiller det ingen rolle om dama kommer fra Kongo eller Toten. Hun kan ikke synge.

Gudskjelov har hun et vinnende vesen og er blid og glad, det kan hun jo score litt på. Joda, sant nok er det en låtskriverkonkurranse, men det er folket som stemmer og ikke kom og fortell meg at det ikke kan overskygge en kul låt om han eller hun som synger høres ut som en gal papegøye.

Jeg heia på denne sangen fordi jeg liker den og tror den har størst sjans i Europa, men er enig i at Stella ikke synger bra nok. Håper derfor hun får trent MYE før mai.

Men så er det faktisk ikke en ren sangkonkurranse, er jo grand prix :P

For å si det slik, jeg synes dette var det beste bidraget fra Norge selv om hun sang falskt. Sier litt om de andre bidraga, for jeg syntes denne sangen med falsk sang var bedre enn noen av de sangene hvor sangeren(e) sang bra.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...