CelineP Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Hei, Jeg testet positivt for 2 dager siden (Wohoo! og jeg er 3+6 i dag. I går begynte jeg med å være veldig vekslende varm og kald i kroppen. I natt har jeg nesten ikke sovet fordi jeg har vært så varm. Endte tilslutt opp på sofaen og da fikk jeg endelig sove litt. Begynner å bli veldig slitsomt. Er suuupertrøtt og vil bare sove, men klarer ikke i lengden fordi jeg er så varm. Er det flere her som også har det sånn?
Nummer2.2014 Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Gratulerer!! Jeg misunner deg varmen Jeg fryser heeele tiden! Er utrolig slitsomt!! Jeg er 6+2. Håper tempraturen blir mer vanlig etterhvert,lykke til
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Signerer newbie. Er og i uke 6 og fryyyyyser natt og dag. Svetta de første dagene i graviditeten, men nå blir jeg aldri varm nok. Gratulerer med graviditeten forresten.
CelineP Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2011 hehe såpass ja! Får litt dårlig samvittighet da, vi bør jo ikke klage, tenk så heldige vi er! Og dessuten, ethvert symptom vi har nå er jo egentlig positivt. Så lenge kvalmen holder seg unna så er jeg veldig fornøyd! Lykke til du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå